Xbox biznisu sa darí, rastie a profituje, služby Mixer a Xbox Game Pass mali veľmi silný štart |
Šéf Microsoftu poskytol informácie o tom, ako sa darí podnikaniu s Xboxom. To podľa jeho slov stále rastie, napreduje a dokáže využiť všetky príležitosti.
Vo finančnej správe štvrtého kvartálu fiškálneho roka, ktorý končí 30. júna, generálny riaditeľ Microsoftu Satya Nadella a šéfka finančnej správy Amy Hood poskytli informácie o tom, ako sa darí podnikaniu s Xboxom. Šéf Microsoftu hovoril o hlbokom stave podnikania, vysvetlil, že jeho zisk rastie a spomenul, že Microsoft má jedinečnú pozíciu, aby získal veľkú časť príležitostí, ktoré ponúka rozširujúci sa herný trh.
„Naše podnikanie v hernom biznise nám prinieslo viac ako 9 miliárd dolárov a stále rastie. Herný svet sa rozrastá rýchlejšie než kedykoľvek predtým, od hrania na viacerých zariadeniach, cez výbušný nárast streamovania či e-športov, až po nové predplatené služby a varianty zmiešanej reality. Máme jedinečnú pozíciu na to, aby sme získali veľkú časť týchto príležitostí, pretože sme schopní zjednotiť globálnu komunitu hráčov prostredníctvom Xbox Live, ktoré teraz používa 53 miliónov ľudí, stále rastie a umožňuje nové zážitky na počítačoch, konzolách a mobilných zariadeniach,“ hovorí Nadella.
Ten potom uviedol, ako Xbox One X rozšíri portfólio ich konzol:
„Našim prístupom je umožniť hráčom hrať hry, ktoré chcú, s ľuďmi, s ktorými chcú, na zariadeniach, na ktorých chcú. Na E3 sme oslávili vášeň hráčov tým, že sme predstavili Xbox One X a rozšírili naše portfólio herných zariadení o najvýkonnejšiu konzolu na svete.“
Okrem toho sme tiež počuli, že nedávne uvedenie služieb Mixer a Xbox Game Pass malo veľmi silný štart:
„Spustili sme dve nové služby s cieľom obohatiť a rozšíriť náš herný dosah, z ktorých obe sú veľmi silné. Mixer je nová služba na livestreaming, ktorá robí živé streamovanie ľahšie než kedykoľvek predtým a umožňuje hráčom zdieľať ich zážitky naprieč platformami novým spôsobom. Xbox Game Pass je služba digitálneho odberu, ktorá rozširuje našu ponuku v oblasti herných hodnôt.“
V závere Amy Hood vysvetlila, že hrubý zisk (rozdiel medzi čistými tržbami a nákladmi na predaný tovar), v súčasnom fiškálnom roku 2017 by mal čiastočne klesnúť približne o jeden bod v dôsledku uvedenia novej konzoly Xbox One X. Pri pohľade do budúcna, teda na prvý štvrť rok fiškálneho roku 2018 Microsoft očakáva, že príjmy segmentu More Personal Computing (ktorý zahŕňa aj hry) bude medzi 8,6 a 8,9 miliardami dolárov. Očakáva sa, že segment hier bude mať typický sezónny výnos pred prázdninami.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 373
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 86
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >