Šéf Ubisoftu hovorí o veľkom potenciáli čínskeho trhu, o prichádzajúcom Xboxe One X a aj o hrozbe zo strany Vivendi |
Cieľom Ubisoftu je expandovať do Číny, pretože nemôže ignorovať 500 miliónov hráčov. Chcú sa ubrániť Vivendi, aby nezničili ich odkaz a radi by robili viac hier, založených na službách.
Pri príležitosti ChinaJoy, obrovskej čínskej hernej výstavy, šéf Ubisoftu Yves Guillemot porozprával o smerovaní Ubisoftu do juhovýchodnej Ázie a ďalších priemyselných témach. Tie sa týkali hrozby Vivendi, Xboxu One X, hier založených na službách a ďalších zaujímavostí.
Guillemot zavítal do Číny preto, lebo podľa jeho slov nemôžu ignorovať 500 miliónov miestnych hráčov. Najdôležitejšia spätná väzba z ich strany, ktorá bola šéfovi Ubisoftu adresovaná je, aby boli do čínštiny preložené staršie hry Ubisoftu. Pre firmu je veľmi dôležité, aby ich hry mohlo hrať stále viac hráčov, s čím súvisí aj úsilie mať viac hier, ktoré sú založené na službách:
„Keď porovnám hry založené na službách, s filmami a seriálmi, vidím v nich tie isté rozdiely. To, čo je dobré na týchto hrách je, že ich môžete postupne vylepšovať za tri, päť, desať rokov. Môžeme tak dať hráčom skúsenosť, ktorá sa časom vylepšuje. Po dvoch rokoch od vydania hry musíte vo väčšine prípadov prísť s niečim novým, s ďalšou hrou, ktorá dá hráčom odlišnú skúsenosť.
Hry, ktoré sú časom zlepšované však zaujímajú viac hráčov. To je dôvod, prečo by sme chceli robiť viac hier založených na službách. Pretože ľudia chcú mať viac skúseností, ktoré môžu časom vyhladiť, v ktorých sa môžu učiť a ktoré môžu hrať so svojimi priateľmi.“
Ale nie len Čína ich v Ázii zaujíma, je tam aj Kórea, kde je veľký eSports trh, ktorý má oddaných hráčov a tam chcú využiť svoje multiplayerové hry.
To je tiež dôvod, prečo do Assassin's Creed Origins pribudli RPG elementy. Guillemot tvrdí, že umožnia to, aby hru hrali hráči dlhšie, čo ocenia. Hovorí, že ak ľudia hru hrajú dlhšie, priláka viac ďalších ľudí, pretože čím viac ľudí ju hrá, tým viac nových ľudí do nej prichádza.
Jedným z prvkov, ktoré by však mohli ovplyvniť nové úsilie Ubisoftu, je aktuálna situácia s Vivendi. O nej už bolo povedané dosť, no Guillemot bol požiadaný, aby sa vyjadril k aktuálnemu stavu a tiež tomu, prečo si myslí, že by prevzatie kontroly nad Ubisoftom bolo pre Vivendi veľmi problematické:
„Ak budeme dobre fungovať a napredovať, bude pre inú spoločnosť oveľa ťažšie dostať sa dovnútra a prevziať nad nami kontrolu. V situácii, kedy sa nám bude dariť a budeme prosperovať by akcionári nemali žiadny dôvod na to, aby medzi nás pustili niekoho, kto prevezme vedenie spoločnosti.
Vivendi môžu vždy akcionárom predložiť svoje ponuku na veľmi vysokej úrovni. Stane sa to pre nás tak nákladnejšie a celé to môže ohroziť našu schopnosť tvoriť, byť agilní a riskovať. Preto bojujeme proti, nie proti Vivendi, ale proti korporáciám, ktoré majú veľa oblastí, do ktorých investujú a ktoré ani nechápu, že videoherný priemysel sa neustále mení. Ak teda spravujete tento biznis tak, ako ostatné, nebudete schopní dosiahnuť rast a využívať pravidelne prichádzajúce príležitosti.“
Jednou z najhorúcejších tém posledných dní je Xbox One X. Ide o veľmi výkonnú konzolu a ako vieme, Ubisoft robí veľmi veľké a bohaté hry, ktoré by jej výkon mohli teoreticky veľmi dobre využiť. Čo sa týka plánov Ubisoftu s touto konzolou, Yves Guillemot povedal nasledovné:
„Máme dohodu s Microsoftom, ktorá sa týka Assassin's Creed: Origins. Práve to je hra, ktorej dáva Xbox One X skvelé výhody vďaka svojmu výkonu. Veľmi sa nám páči to, čo Microsoft robí, pretože namiesto nového Kinectu alebo niečoho iného priniesli výkon, ktorý vývojári potrebujú. Ten umožní väčšie ponorenie do hry, lepšiu AI, lepšie grafické spracovanie a celkovo lepšie hry. Páči sa nám to, pretože to znamená, že priemysel bude rásť. Pretože čím lepšie zážitky hry umožnia, tým viac ľudí ich chce mať. Myslíme si, že Xbox One X má naozaj dobrý potenciál. Ak sa o konzolu Microsoft postará a prinesie jej dostatočnú podporu, môže to s ňou dopadnúť veľmi dobre.“
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >