Viceprezident Bethesdy tvrdí, že nemusia nutne chrliť len Elder Scrolls a Fallout hry, miluje nové značky |
Štúdiá podľa neho nie sú predajné automaty. Majú mnoho kreatívnych ľudí, ktorý chcú z času na čas popustiť uzdu svojej fantázie a priniesť niečo nové. Ak by to neurobili, nemali by sme tu hry ako Horizon či The Last of Us.
Viceprezident spoločnosti Bethesda, Pete Hines pre vzťahy s verejnosťou a marketing, je často zaneprázdnený fanúšikmi Elder Scrolls, ktorí sa neustále pýtajú na ďalšie pokračovanie. V minulom roku dokonca vyhlásil, že Bethesda Softworks nie je predajný automat, ale štúdio plné kreatívnych ľudí, ktorí nemusia nutne chrliť hry Elder Scrolls a Fallout jednu po druhej.
Vo svojom poslednom rozhovore sa však Hines tiež vyjadril na túto tému, kde poukázal na štúdiá, ktoré sa dokázali úspešne oddeliť od svojej známej značky a priniesť niečo nové. Ako príklad uviedol Naughty Dog a The Last of Us či Guerrilla Games a Horizon: Zero Dawn. Obe štúdiá boli predtým známe sériou Uncharted a Killzone, no dokázali priniesť novú, úspešnú značku, ktorú si fanúšikovia zamilovali. K Horizonu tiež dodal, že ide o neuveriteľnú hru, ktorá je pre neho pravdepodobne hrou roka.
„Snažil som sa s tým zmieriť. Šiel som za Todom (Howardom, režisér Bethesda Game Studios) a povedal mu, že sa nás všetci pýtajú len n a Elder Scrolls 6. Bolo to pred E3 a žiadal som ho o pomoc. Chcel som, aby mi pomohol vyjsť pred ľudí a povedať im, čo je cestou nášho štúdia a tiež to, aby sa v prípade šiesteho Elder Scrolls pokúsili zvládať svoje očakávania.
Vývojárske tímy nie sú iba predajné automaty, kde stlačíte tlačidlo na sódu koľkokrát chcete a ku ktorým sa pre túto sódu budete vracať. Chcú byť schopné roztiahnuť krídla a popustiť uzdu svojej kreativity, vyskúšať nový nápad alebo robiť niečo úplne iné, čo nespadá do kategórie predchádzajúcich hier.
Myslím, že takto to robí veľa vývojárov a úprimne povedané, ak by sme nemali prestávky od zaužívaných sérií, určite by nevznikli hry ako Horizon: Zero Dawn. Viete aká je tá hra neuveriteľná? Ak by Guerilla zostali len na ceste vďaka ktorej sa stali známi (séria Killzone), nikdy by ste túto hru nevideli. Kto by si predtým pomyslel, že Guerilla Games sú blázni do futuristických dinosaurov a post - apokalyptického sveta.
Pravdepodobne ide o moju najobľúbenejšiu hru roka. Ak by sa toto štúdio nedokázalo oprostiť od toho, čo robili a skúsiť niečo iné, nikdy by sme si ich nevšimli z iného pohľadu. Je to cesta, ktorá zaujíma veľa štúdií. Nedostali by ste brilantné The Last of Us, keby Naughty Dog pracovali dookola iba na Uncharted sérii.“ hovorí Hines.
Horizon: Zero Dawn bolo kriticky uznávaným titulom, ktorý sa predával veľmi dobre. Guerrilla oznámilo, že prvé DLC, ktoré prinesie nový obsah a príbeh s názvom The Frozen Wilds, príde do hry 7. novembra. Pokiaľ ide o Hinesa, znovu uviedol, že Elder Scrolls 6 dostane priestor až po dvoch veľkých projektoch Bethesdy, na ktorých aktuálne pracujú. Fanúšikovia sa tak môžu uvoľniť, pretože pôjde o pár rokov vývoja.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 59
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 78
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- CD Projekt už plne ukončil vývoj Cyberpunku 2077, teraz už naplno robí na Witchero 52 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony / Guerrilla games Štýl: Akčná Adventúra / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|