Amy Hennig: Ľudia chcú príbehové hry, ale nevyhnutne si ich nekúpia, len si ich pozrú

Amy Hennig, tvorkyňa Uncharted sa porozprávala so Seanom Vannamanom, autorom Firewatchu o aktuálnom stave singleplayer hier a prežití v hernom biznise.

pridal saver 18.1.2018 o 10:52 pod hry
Amy Hennig: Ľudia chcú príbehové hry, ale nevyhnutne si ich nekúpia, len si ich pozrú

HRY > NOVINKY >

Amy Hennig, tvorkyňa Uncharted vyjadrila svoje obavy o budúcnosť lineárnych príbehových singleplayer hier. Rozprávala sa o nich so Seanom Vannamanom tvorcom Firewatchu v zaujímavom a rozsiahlom interview. 

Napríklad k hrám Hennigová povedala:

Myslím, že práve teraz sme v inflexnom bode. Je zrejmé, že to, čo sa stalo s našim Star Wars projektom , neprišlo z čista jasna. Bolo popísaných príliš veľa dramatických článkov o smrti lineárnych príbehových hier - ale pozrite sa, je tam reálny problém: do tohto bodu sme sa dostávali veľa rokov, je tam rastúca cena vývoja a zároveň vysoké požiadavky hráčov, pokiaľ ide o dĺžku hry, prepracovanosť, kvalitu, ďalšie herné mody a všetky takéto veci. Tieto tlaky vývojové tímy reálne cítia. A potom, ak bude stáť vývoj hry 100 miliónov dolárov alebo viac, ako to zarobíte späť a dosiahnete zisk?

A pritom cena 60 dolárov sa nemôže zmeniť, nie? Objavuje sa veľa negatívnych článkov okolo speňaženia hier, lootboxov, hier ako služieb atď., Ale tieto veci sú teraz trendom v hernom priemysle, najmä pre väčších vydavateľov, je to odpoveď na problém rastúcich nákladov na vývoj. Rozpočty stále idú hore, latka sa stále zvyšuje a vyvíjať takéto hry dáva stále menší zmysel.

Z pohľadu hráčov je trend teraz taký, že aj keď protestujú a hovoria: "Prečo zrušíte lineárnu, príbehovú hru? Toto je typ hry, ktorú chceme, ", ľudia ich však nevyhnutne nekupujú. Skôr sledujú ako ich niekto iný hrá online.

Spomínajú aj to, že Singleplayer hry sú veľké riziko, niekedy vybudujete veľkú značku, niekedy veľkú stratu. Popritom ako zaujímavé porovnania vývoja medzi AAA a indie štúdiami zjednodušenia vývoja uvádzajú počet postáv v hre, kde čím menej postáv, tým je hra jednoduchšia a lacnejšia. Napríklad Hellblade mal len jednu postavu, pričom v Star Wars mali 20 rovnako detailných postáv a s tým, že 10 ich museli dostať na obrazovku a zachovať framerate. Pri veľkých hrách sa viac bojuje s technológiou ako s riešením hrateľnosti.  Autor Firewatchu súhlasí, keďže prakticky tiež mali jednu postavu a vo Valley of Gods ich tiež nebude veľa. Musia to tak robiť aby titul dokončili v reálnom čase, nebol drahý a  stačilo na to niekoľko zamestnancov.

Pre zaujímavosť Hennigová má 53 rokov a má na svedomí 15 hier, kde okrem Uncharted, robila aj Legacy of Kain alebo Jak a Daxter série.  Jej posledné dve hry však boli zrušené a to jej verzia Uncharted 4, ktorá bola prerobená na niečo iné ako plánovala, tak aj singleplayerový Star Wars. Je to šesť rokov čo jej nevyšla hra a náležite svojmu veku aj rozmýšľa koľko titulov ešte stihne spraviť.





Páči sa mi! (+4)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Speňaženie youtube - privyrába... (0)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Diagnostika/oprava rtx (3)
Zdravim, nie je tu niekto z ba, kto sa venuje diag...
|Chladenie pre amd 9950x - voda... (1)
V pondelok som zobral Ryzen 9950X - podla heureky ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29358)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk