Microsoft kúpil Playfab platformu zameranú na digitálnu distribúciu hier |
Microsoft expanduje svoje postavenie v Cloude a to kúpením Playfab platformy. Distribučnej platformy pre vývojárov.
Microsoft expanduje svoje postavenie v Cloude a to odkúpením Playfab platformy. Playfab je totiž distribučná platforma pre veľkých a aj indie vývojárov, ktorá ponúka možnosti zverejnenia hier na všetkých bežných platformách ako Steam, Google Play, Apple store, PSN, Xbox Live, Windows 10, pridáva aj Twitch a Facebook podporu. Zo všetkého majú autori hier štatistiky o predaji hier, prihlasovaní hráčov, transakciách atď.
Spolu Playfab ponúka hry 600 miliónom hráčom a zahŕňa ponuku 1200 firiem, medzi ktorými je aj Disney, Bandai Namco, Rovio, Capcom alebo Atari. Monitoruje 1.5 miliardy transakcií za deň, čo je 20 tisíc transakcií za sekundu.
Microsoft týmto chce akcelerovať vývoj na cloude a prepojí to ako so svojim Microsoft Azure cloudom, tak zrejme aj so svojimi Visual Studio nástrojmi.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Doom: The Dark Ages 178
- Alza spustila nové zľavy 26
- Grafické karty znovu zlacneli, hlavne RTX 5070ti a RTX 5080, ale už znižuje aj RTX 253
- Detaily k 89 miliónom Steam účtov sú na darknete na predaj 31
- GTA IV port možno príde tento rok 59
- Activision žaluje tvorcov toxického cheatovacieho softvéru pre Call of Duty 68
- RECENZIA: The Precinct 11
- HBO znovu premenovalo streamovaciu službu MAX 66
- Epic spustil Mega výpredaj a rozdáva Dead Island 2 24
- Doom: The Dark Ages dostal recenzie 50 zobraziť viac článkov >