Crytek predstavil novú verziu CryEngine 5.5, ukazuje zmeny a tech demo |
CryEngine 5.5 prináša novinky, aj keď na rozdiel od konkurencie nemá zapracovaný raytracing.
Crytek na práve prebiehajúcom GDC predstavil novú verziu svojho známeho enginu CryEngine, ktorý prináša niekoľko zaujímavých zmien pre skúsených vývojárov, ale aj nováčikov. Práve pre nich totiž do novej verzie pripravili takzvaný kurz pre začiatočníkov, ktorý má budúcim vývojárom predviesť tvorbu plnej hry v CryEngine len v desiatich krokoch.
Ďalšie zmeny sa už týkajú skôr technickej stránky enginu - zlepšenia sa dočkalo SVOGI, ktoré po novom funguje aj na konzolách, pričom vývojári dostávajú možnosť cachovať SVOGI na disk a vypočítať globálne osvetlenie úplne offline, vďaka čomu môžu vytvoriť realistickejšie scény. Zlepšenie prišlo aj v systéme terénu, kde pribudlo niekoľko nových funkcií, ako napríklad možnosť spojiť viacero materiálov pre detailnejšie mapy. Programátorov určite poteší aktualizácia C#, vďaka čomu môžu po novom vytvárať assety priamo v ich prehliadači spolu s inštanciami Visual Studio. Nakoniec sa rozšírili pluginy o takzvaný Game Platform plugin, pomocou ktorého je možné ľahšie pristupovať k distribučným platformám a ich dátovým protokolom, vrátane Steamworks či PSN API, a ich trofeje/achievementy, matchmaking a pod.
Ako vyzerá nový CryEngine v pohybe si môžete pozrieť nižšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 100
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- RECENZIA: Tempest Rising 37
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 99
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 66
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 15
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 61
- Druhá séria The Last of Us už začala na HBO 74
- Vydanie Elder Scroll Oblivion Remastered je blízko, už sa objavili prvé zábery 64 zobraziť viac článkov >