EA hovorí, že si nemôže dovoliť spraviť chyby pri spoplatnení Anthem alebo Battlefiedu V |
EA samé povedalo, že úvodné spoplatenie Battlefront II pokazilo, ale dodáva, že si to už nemôže dovoliť a ani si to nedovolí.
EA spravilo zmeny na najvyšších miestach, ktoré by mohli zaistiť, aby sa podobná veci ako pri Battlefronte II neopakovala. Laura Miele sa stala Chief Studios Officer a Patrick Söderlund bol povýšený na Chief Design Office, teda sa bude starať o dizajn hier.
Konkrétne Söderlund v interview povedal:
"Klamal by som, keby som povedal, že to, čo sa stalo s Battlefront a čo sa stalo so všetkým okolo looboxov, nemalo vplyv na EA ako spoločnosť a vplyv na nás ako manažment. Môžeme na to zabudnúť a predstierať, že sa to nestalo, alebo môžeme konať zodpovedne, uvedomiť si, že sme urobili nejaké chyby a pokúsili sa napraviť tieto chyby a poučiť sa z nich.
Mali sme zámer, ktorý bol zameraný na nás, zámer aby sme mali viac ľudí, ktorí hrajú hru a hrajú ju dlhšie. A tak ako veľa iných hier na trhu, aby sme si to mohli dovoliť, dostali sme nápad, ako na tom zarobiť. Ale spravili sme to zle. V dôsledku toho sme museli urobiť veľmi rýchle a drastické kroky, aby sme všetko zlé zrušili, odvtedy sme pracovali a redizajnovali systém postupu v hre. Zdá sa, že ľudia oceňujú to, čo sme urobili, hráči sa vracajú a vidíme silnejšie čísla. Zdá sa, že ľudia si myslia, že to z väčšej časti teraz máme správne nastavené. Neznamená to, že sa tam zastavíme. Budeme pokračovať v zlepšovaní hry, budeme tieto veci naďalej presadzovať a budeme musieť byť veľmi opatrní, čo to celé znamená pre budúce produkty.
Podnikli sme významné kroky ako spoločnosť, aby sme preskúmali a pochopili mechaniku okolo speňaženia, boxov a iných vecí v našich hrách skôr, ako sa dostanú na trh. V prípade hier, ktoré prídu, ako Battlefield V alebo Anthem, nám hráči dali jasne najavo, že si nemôžeme dovoliť urobiť podobné chyby. A ani ich nespravíme.
Je nám jasné, že hráči vidia spoločnosť inak ako my. A v tejto situácii, ako člen výkonného tímu, ako ten, kto riadi všetky štúdiá, to musím brať vážne. Musíme naďalej počúvať a pochopiť, čo to spôsobuje. Musíme byť veľmi opatrní v tom, čo robíme.
Musíme podniknúť kroky a ukázať ľuďom, že sme seriózni pri budovaní najlepších možných produktov, že máme záujem jednať s hráčmi férovo a že sme tu, aby sme priniesli čo najlepšiu zábavu. A v prípadoch, keď to nespravíme správne, musíme počúvať, poučiť sa z toho a stať sa lepšími."
Patrick Söderlund bol pôvodne šéfom DICE a teda vie, o čom hovorí, dúfajme, že sa do budúcnosti postará o správne navrhnutie podobných vecí.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 352
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Filmová recenzia: Gladiátor II 46 zobraziť viac článkov >