Assassin's Creed Odyssey predvedený, hrdinami v ňom budú následníci kráľa Leonida |
Ubisoft na svojej press konferencii naznačil ako príbeh gréckeho Assassin's Creed Odyssey, tak ukázal aj postavy a hrateľnosť.
Ubisoft na svojej press konferencii naznačil ako príbeh gréckeho Assassin's Creed Odyssey, tak ukázal aj postavy a hrateľnosť. Dôležitá zmena bude možnosť výberu postavy, s ktorou budete hrať hru, mužom alebo ženou, každá bude iná.
Okrem toho ako sme už predtým vedeli, dostaneme sa do starého Grécka, kde ako zavrhnutý sparťan, budeme musieť zachrániť Grécko. Je to náš osud. Budeme ho oslobodzovať, plaviť sa medzi ostrovmi, bojovať v námorných bojoch, a robiť rozhodnutia, ktoré ovplyvnia históriu.
Hra sa bude prekvapivo odohrávať ešte pred Origins a to konkrétne okolo roku 431 pred naším letopočtom. Teda presne v čase Peloponézskej vojny medzi Aténami a Spartou. Hráči si vyberú buď Alexia alebo Kassandru, dvoch následníkov legendárneho sparťanského kráľa Leonida. Postava sa už cez hru nebude dať zmeniť. Hrať sa bude podľa pravidiel a schopností danej postavy.
Zatiaľ čo v minulosti sa budeme v Grécku, v prítomnosti budeme pokračovať v príbehu Layly z Origins, ktorá teraz našla pozostatky týchto hrdinov.
Odyssey bude postavená na podobnom systéme ako Origins a teda levelovanie postavy, levelovanie nepriateľov, ale teraz pribudnú ešte hlbšie RPG prvky a teda rozhodnutia v rozhovoroch a aj niekoľko rôznych koncov. Budeme tak upravovať históriu.
Napríkald si v rozhovoroch vyberiete možnosti akými chcete postupovať, budete môcť klamať, a prvýkrát aj zvádzať NPC postavy. Teda viac sa to v tomto dostane do štýlu Mass Effectu. Pričom tu sa autori veľmi nechcú starať o morálny systém, a nechcú ani aby to trápilo hráčov, chcú to umiestniť do neutrálnej morálnej hranice. Chcú, aby si hráči užívali svoje rozhodnutia, a nechcú ich hnať do dobrého alebo zlého konca. Vo svete ako je tento, kde je vojna a vraždy na dennom poriadku nie sú dobré alebo zlé rozhodnutia. Sú len iné.
Podobne ako origins, aj tu budú mať postavy svoje tri samostatné skill stromy, ktoré budú postupne odomkýnať jednotlivé schopnosti - Hunter, Warrior a Assassin. K tomu však pridávajú štyri dodatočné špeciálne skilly pre boj s rýchlou aktiváciou cez tlačidlá. Napríklad tam bude This is Sparta kop.
Hlbšie je spracované aj vybavenie postavy, teraz s rôznymi zbraňami a brnením ponúknu zvýšenie sily v rôznych bojových štýloch. Jedna helma môže byť lepšia na stealth, iná na obranu, alebo útoky.
Do hry sa vracajú aj lode, kde budete môcť prísť do prístavu a privolať si loď. Budete si ju môcť upravovať, vylepšovať, následne sa plaviť krížom cez moria na ďalšie grécke ostrovy. Chýbať nebudú ani námorné boje s kušami, šípmi. Doplní to ešte systém Peloponézskej vojny, kde budú môcť hráči pomôcť niektorej oblasti, alebo oslabiť ďalšiu. Budete môcť spĺňať nájomné kontrakty, vstúpiť do masívnych bojov a rozhodovať tak o výsledku vojny.
Hra sa tentoraz mierne upraví oproti predošlým Assassinom a vzhľadom na to, že ideme ešte hlbšie do minulosti. Nebude tu skrytá čepeľ, ani typické assassinské obleky. Stále tu však bude boj poriadku a chaosu.
Hra vyjde 5. októbra na PC, Xbox One a PS4.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 352
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Filmová recenzia: Gladiátor II 46 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|