Ninja Theory chcelo vytvárať ambicióznejšie tituly bez rizika, preto sa pridali k Microsoftu |
Aby sa naďalej nemuseli báť prípadného krachu zo zlyhania, rozhodli sa pristúpiť na dohodu s Microsoftom, pre ktorý teraz budú vytvárať exkluzívne tituly
Počas Microsoft konferencie prišlo na oznamovanie nových herných štúdií, ktoré Microsoft odkúpil, a teda ich zaradil do svojho domáceho prostredia Microsoft Games. V tomto zozname sa objavilo niekoľko menej či viac očakávaných mien, pričom medzi tie menej očakávané určite patrí aj Ninja Theory. Britské štúdio funguje od roku 2000 a za túto dobu vytvorili deväť titulov - z ktorých môžeme spomenúť napríklad DmC: Devil May Cry, Enslaved: Odyssey to the West, Heavenly Sword či najnovší Hellblade: Senua's Sacrifice.
Po oznámení tohto kroku zverejnili na YouTube vysvetlenie, v ktorom šéf štúdia, Tameem Antoniades, vysvetlil, prečo sa pre tento krok rozhodli. Podľa jeho slov ich Microsoft oslovil sám a to neočakávane - chceli však vedieť, aké sú ich ciele, aké sú ich ambície, keby mali vytvárať hry v ideálnom prostredí - ich odpoveď znela, že sa chcú zamerať na AAA stroje, kde by vytvárali také hry, ktorých hlavný cieľ nie je speňaženie: "Chceme podstúpiť veľké kreatívne riziko, vytvárať žánrovo kreatívne hry bez konštantného strachu zo zániku."
Skrátka chcú vytvárať vlastné hry svojim vlastným spôsobom, bez toho, aby im niekto hovoril, čo a ako majú robiť, no zároveň chcú "chrániť vlastný tím, kultúru, identitu a esenciu, ktorá je v Ninja Theory." Je teda logické, že sa štúdio chopilo tejto šance vytvárať hry, ktoré doteraz nemohli. O to viac, ak im Microsoft ponúkol úplnú slobodu a prístup k podpore, vývoju, technickému tímu či marketingovým možnostiam.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >