Gamescom 2018: Battlefleet Gothic: Armada 2 chce prekonať predchodcu |
Warhammer 40k je pestré univerzum so širokou komunitou. Tá mala k prvej časti Battlefleet Gothic: Armada pripomienky, z ktorých sa snažia autori pri druhej časti poučiť. S nadšením teraz prinášajú pokračovanie.
Battlefleet Gothic: Armada rozhodne nie je zlá hra, no nesadla každému a v rámci komunity sú na ňu zmiešané názory. Vývojári z Tindalos Interactive sa teraz pri druhej časti snažia adresovať všetky pripomienky a spraviť tak najlepšiu Battlefleet hru vôbec. Tentokrát tak budete môcť hrať za ľubovoľnú z 12 rás pôvodnej hry, pričom každá bude mať ešte niekoľko podfrakcií. Tam už ale pôjde len o kozmetické zmeny. Ak by totiž každá mala priniesť radikálne zmeny do hrateľnosti, vzniklo by ohromné množstvo kombinácií a bolo by namáhavé ich navzájom vybalansovať. Nejaké drobnosti sa tu ale predsa len nájdu, ako špecifická schopnosť a podobne. My sme si demo vyskúšali na tohtoročnom Gamescome a môžeme vás ubezpečiť, že výber je teraz naozaj pestrý. Každý si teda isto vyberie a potom sa už len pustiť do bitiek masívnejších než kedykoľvek predtým.
Veľa hráčov sa pri prvom dieli sťažovalo, že kampaň bola príliš lineárna a neponúkala dostatok možností. Na toto sa autori snažia reagovať novým systémom kampane, ktorá teraz bude pozostávať zo sektorov. V rámci nich bude viacero planét a úloh. Hráč bude mať v rámci sektoru absolútnu voľnosť a bude si môcť sám vybrať poradie, v akom jednotlivé planéty dobije a splní úlohy. Samotný prechod medzi sektormi už ale má byť lineárny. Cieľom teda je prísť s vyváženým mixom týchto 2 typov hrateľnosti. Navyše budú v ponuke až 3 rôzne kampane, pričom každá sa bude sústrediť na jednu z frakcií, menovite Tyranidov, Necronov aj Impérium. Autori si uvedomujú, že hráči budú chcieť hrať práve so svojou obľúbenou rasou a kampane budú preto časom pribúdať. Príbehovo nás má opäť čakať pestré Warhammer 40k univerzum, prvýkrát v úplne novom zasadení Gathering Storm a príchod aj návrat rôznych slávnych postáv.
Samotná hrateľnosť v bojoch nám prišla viac-menej podobná prvému dielu a autori aj priznávajú, že v tomto smere nerobili zásadné zmeny. Úpravou však prešlo používateľské rozhranie, ktoré je teraz jednoduchšie, prehľadnejšie a malo by lepšie fungovať na rôznych monitoroch. Autori ešte stále pracujú na balanse a uvedomujú si, že je to veľmi delikátna záležitosť, hlavne kvôli multiplayerovému hraniu. My sme si vyskúšali boj za frakciu Drukhari, s ktorou sme mali nemalé problémy, na čo autori reagovali, že je to zatiaľ jedna zo slabších frakcií. Dúfame, že podobné nezrovnalosti ešte stihnú vyladiť. Vydania hry sa dočkáme už v septembri tohto roku a na Steame je dostupná v predobjednávke s 10% zľavou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 48
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 74
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 108
- Aprílové hry 34
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Focus Home Interactive / Tindalos Interactive Štýl: Stratégia / Realtime
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|