Gamescom 2018: Farming Simulator 19 prinesie hromadu noviniek. Aké to budú? |
Bližšie sme sa pozreli na peknú porciu noviniek pre nový ročník série Farming Simulator
Séria Farming Simulator mohla byť niekedy v minulosti vďaka svojim nedostatkom vyplývajúcim z nízkeho rozpočtu a aj téme poľnohospodárstva terčom posmechu, no to sa rýchlo zmenilo a teraz dokonca zbiera ocenenia. Napríklad Farming Simulator 19 na Gamescome získal ocenenie za najlepšiu simuláciu a my sme sa za zatvorenými dverami pozreli na to, či si ho hra zaslúžila.
Po obsahovej stránke hra výrazne narastie a ponúkne trojicu prostredí: Severnú a Južnú Ameriku a Nemecko. Každý vychádza z tradičného vizuálu daných prostredí a my sme sa pozreli na nemecké mestečko, ktoré vyzeralo ako vystrihnuté z letáku o Bavorsku. A práve celé mesto budete mať v hre k dispozícii. V ňom si budete stavať svoju vlastnú farmu, no teraz už nekupujete polia, ale priamo celé lokality, na ktorých sa už sami zariadite. Na farme môžete zriadiť tiež stajne, v ktorých môžete mať maximálne 12 koní a tie levelujete jazdením, čistením a aj kŕmením.
Jeden z autorov nám predstavil aj zaujímavé detaily, ktorými chcú celkový zážitok vyšperkovať. Nový ročník pobeží na vylepšenom Giants engine a prinesie napríklad voxelové 3D oblaky, pohybujúca sa slnko (a tým pádom aj zodpovedajúce tiene) a hráči by mali oceniť aj nový 3D obchod, kde si môžete stroje a aj časti detailne obzrieť pred kúpou. V tejto oblasti ste už určite počuli novinku, že do série prvý raz prichádzajú John Deere stroje a malých zmien sa dočkala aj oblasť ťažby dreva, ktorá bude jednoduchšia a tu zas pribudli stroje Komatsu.
Množstvo ďalších oblastí sa dočkalo väčších či menších zmien, no všetky sú tu na to, aby ponúkli ešte o niečo viac realistický zážitok. Kabína strojov je plne animovaná, takže sa tam všetko reálne hýbe a taktiež je plne animovaný aj šofér, ktorý šliape na pedále, ťahá za páčky a podobne. S týmito zmenami autori zmenili aj to, ako v hre fungujú pneumatiky, ktoré teraz tiež pôsobia reálnejšie a majú tiež reálnejší vplyv.
Zmien sa dočkal aj boj proti plevelu. Pozostáva z dvoch krokov, najskôr musíte buriny odstrániť, následne použiť chemický postrek. Plodiny sa dajú aj zničiť a klasy sa ohýbajú, čo je taktiež pekná vizuálna novinka. Všetky tieto nastavenia máte možnosť taktiež vypnúť, ak ich nechcete používať. Z nových plodín pribudla napríklad bavlna, ktorá sa však nedá zbierať počas dažďa, takže musíte počkať, kým bude sucho.
To už bol však záver ukážky z hry, no stále som mal jednu otázku, ktorú v našich diskusiách vidím často – čo dynamický terén? Ten v novom ročníku nebude a dostal som na to hneď niekoľko dôvodov. Jedným z nich je, že je zničiteľný/dynamický terén náročný na výkon. To so sebou však prináša problémy v multiplayeri a toto je oblasť, v ktorej autori pracujú na riešení, no zatiaľ je to len hudba budúcnosti. Ich filozofiou je, že buď ten dynamický terén prinesú poriadne, alebo vôbec.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Focus Home Interactive / Giants Software Štýl: Simulácia / Managementová
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|