Moder vyriešil vyťaženie procesora v Assassins Creed Origins a Odyssey, nie je to Denuvom |
Moder prišiel na to prečo Assassin potrebuje toľko procesorového výkonu. Nie je to pre Denuvo ochranu.
HRY > NOVINKY >
Moder prišiel na to prečo Assassin potrebuje toľko procesorového výkonu (špeciálne v Origins, v Odyssey je to už nižšie). Hovorí, že je to pre veľký driver overhead, teda zahltenie ovládača a to neustálym načítavaním textúr a objektov v otvorenom svete.
Totiž vývojári sa orientovali na konzoly s pomalým diskom a procesorom, ale nezvážili ako dokážu zahltiť PC s rýchlym diskom a rýchlym CPU. Pričom čím rýchlejší disk, tým väčšie zaťaženie CPU. Ich manažment objektov v enginu je zlý a neustále ich načítavajú, potom pamäť vyčistia, neskôr znovu načítajú rovnaké objekty a to stovky tisíc krát počas jednej hodiny.
Moder už na to vydal aj mod, ktorý obmedzí zahltenie systému. Dodáva, že je to presne to, čo sa dialo v Batman Arkham Knight.
Zdroj:
github.com
Páči sa mi! (+20)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 48
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 74
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 108
- Aprílové hry 34
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|