Vývoj hier na Mad Box konzolu od Slightly Mad Studios bude lacný |
Slightly Mad Studio neprestáva s drobnými informáciami o svojej konzole a teraz sľubuje, že vývoj hier bude lacný a portovanie jednoduche.
Aj keď sa to možno na prvý pohľad nezdá, proces tvorby novej konzoly je neuveriteľne drahý a náročný. To je dôvod, prečo z konzolového biznisu vypadlo v minulosti už viacero firiem a tiež dôvod, prečo do tejto sféry nepribúdajú ďalšie nové mená a ignorujú ju dokonca aj veľkí hráči. Na udržanie konzoly je totiž nutné vynaložiť obrovské množstvo financií, pričom sa jedná o veľmi riskantný projekt.
Tieto aspekty napriek tomu neodradili Slightly Mad Studios, ktoré sa stane novým hráčom na poli konzol. Ide o developerov, známych najmä z racingoviek, ktorí majú na svojom konte dva diely Project Cars či Need for Speed Shift. Tí chcú v roku 2022 priniesť hi-end konzolu a ako už vieme predstavili jej dizajn, a výkon vraj bude stačiť na 4K 120fps, ktoré pre 4K VR. Doplnili k tomu informáciu, že investovať do konzoly chcú hneď tri veľké firmy.
Či tomu veriť je zatiaľ otázne, ale najnovšie pridal aj informáciu, pre vývojárov sľubujúci, že vývoj na konzolu podľa neho tiež nevyšťaví ich rozpočet, pretože tvorba hier pre "Mad Box" má byť lacná. Slightly Mad bude ponúkať cross platform engine, ktorý uľahčí portovanie titulov na túto konzolu.
Je to zatiaľ len kopa sľubov, ktoré budeme zrejme počúvať ešte nasledujúce roky. Uvidíme však, či konzola nakoniec aj vyjde a či prežije popri ťažkej konkurencii.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Novembrové hry 27
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >