Vývojári Mortal Kombat 11 hovoria, že mávali živé sny plné brutality |
Autori prezradili viac k ich práci na hre, ktorá im vzhľadom na zobrazovanú brutalitu spôsobovala rôzne psychické problémy.
Aj keď sme si na to už pri tejto sérii mohli zvyknúť, Mortal Kombat 11 posúva brutalitu ešte ďalej. Titul by sa dal charakterizovať násilím a jeho znázornením, aké nenájdete nikde inde. Nechýbajú šokujúce detaily ľudských vnútornností, fatality, gore a drsné finishe. Nie každá povaha hráča zvládne pohľad na tieto veci, aj keď ich hra ukazuje vlastne len krátku chvíľu. Vývojári však s pocitmi, ktoré vytvára táto brutalita musia žiť oveľa dlhšie.
Vývoj hier je zdlhavý. Zobrazenie fotorealistických detailov ľudských vnútorností môže byť výsledkom dní a týždňov pozornej práce či výskumu. Niečo také sa nezaobíde bez neblahých efektov. O tých serveru Kotaku porozprával vývojár, ktorý pracoval na sérii Mortal Kombat.
Ten v priebehu minulého roka strávili množstvo času animovaním násilia, o ktorom viedli aj dlhé diskusie a vo všeobecnosti boli obklopení krvavým materiálom, ktorý pochádzal z reálneho života s cieľom animovať ho do hry. Netrvalo dlho a začal cítiť vedľajšie účinky:
„Mal som extrémne živé sny, veľmi násilné. Tak trochu som kvôli nim dokonca prestal chcieť ísť spať, takže som niekoľko dní len bdel, aby som nespal. Prechádzal som po kancelárii, jeden človek sledoval videá na Youtube, druhý pozeral na fotky zavraždených obetí, iný zas sledoval video krvavej vraždy. Táto strašidelná časť bola vždy bodom, na ktorý si nový ľudia museli zvykať dlhší čas a určite ma to zasiahlo.”
V prípade herných animácií robilo štúdio NetherRealm aj mnoho testov s tekutinami. Skúmali, ako to vyzerá, keď rôzne tekutiny padajú na rôzne druhy povrchov s tým, že sa zamerali aj na zobrazenie krvi. U vývojárov sa dokonca v súvislosti s prácou začali neskôr objavovať rôzne problém v reálnom živote. Jeden priznal napríklad to, že začal vidieť hrozné obrazy a keď sa pozrel na svojho psa, videl len vnútornosti.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Switch PS5 Xbox One X Vývoj: Warner Bros. / NetherRealm Studios Štýl: Bojovka
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|