David Cage hovorí, že raytracing bude veľká vec a aj to, že v Quantic Dream skúšajú nové žánre |
David Cage vysvetľuje, prečo odišli od Sony, pridali aj svoj názor na raytracing.
V novom interview pre gamespot povedal David Cage viac o ďalších plánoch Quantic Dreamu a aj o budúcnosti grafiky. Začal s raytracingom:
Nasvietenie v tom bude kľúčovou vecou. Existuje nová technológia s názvom „raytracing“, o ktorej dnes veľa hovoríme. Myslím, že to bude zaujímavé, pretože to umožní zlepšiť odrazy, osvetlenie, tiene. Je to veľká vec. Celé roky bolo kľúčové množstvo polygónov, ktoré ste mohli zobraziť, potom sa z nich stali shadery a textúry a teraz bude všetko o osvetlení a čím jemnejšie a dokonalejšie osvetlenie bude, tým bude lepší výsledný obraz. Nemyslím si, že budúca vojna bude o rozlíšení. Viem, že v týchto dňoch ľudia hovoria o 8K a bla bla bla. Nemyslím si, že to bude skutočný budúci boj. Radšej by som sa sústredil na osvetlenie. Osvetlenie, osvetlenie, osvetlenie."
"Posledných 12 rokov sme spolupracovali výlučne so Sony a bolo to s nimi absolútne fantastické partnerstvo, veľmi sme si s nimi užili prácu a mali sme veľa tvorivej slobody a slobody robiť hry, ktoré sme chceli robiť, čo bolo absolútne úžasné. Ale po 12 rokoch spolupráce sme mali pocit, že je čas, aby sme preskúmali rôzne ďalšie cesty a robili iné veci a tiež sme sa chceli stať vydavateľmi a skutočne pracovať na našich tituloch, prípadne pracovať na viacerých tituloch súčasne. Vidíme tiež, že sa herný svet mení veľmi rýchlo, vidíme nové platformy, vidíme mobily a vidíme cloud a chceli sme byť súčasťou tohto sveta.
A to je to, čo nás motivovalo začal sa rozhliadať po iných partneroch. Začali sme hovoriť s rôznymi ľuďmi a veľmi rýchlo sme narazili na NetEase, ktoré je piatym najväčším vydavateľovom na svete a hoci sú menej známi ako ostatní, sú dosť veľkí. Stretli sme tam ľudí, ktorí sa nám veľmi páčili a ktorí pochopili, čo robíme, porozumeli našej vízii a chceli nám len pomôcť rásť a skúmať rôzne možnosti rozvoja. Poskytujú nám rovnakú slobodu a podporu potrebnú pre naše nové ambície, ale chceme byť ešte ambicióznejší než kedykoľvek predtým a pokračovať vo vytváraní rôznych hier.
Pracujeme na rôznych projektoch a to je tiež niečo, čo sme chceli urobiť dlho. Rovnaká vášeň a rovnaké nadšenie a skúmanie možno rôznych zameraní. Dôležitou súčasťou toho, čo sme chceli urobiť, bolo stať sa vydavateľom, ktorý by publikoval svoje vlastné hry, to bolo pre nás niečo dôležité, ale tiež chceme pracovať s inými vývojármi a nie nevyhnutne v našom štýle interaktívneho rozprávania príbehov, ale aj v akomkoľvek žánri. Pokiaľ je námet originálny, inovatívny a kvalitný, zaujíma nás. A my sme v tomto odvetví 22 rokov, takže sme si mysleli, že by sme sa mohli tiež podeliť o skúsenosti, ktoré sme získali a zdieľať naše možnosti, ktoré máme a to prístup k motion capturingu, k nahrávaniu zvukov, hercov, outsourcingu. Teda ponúknuť im výhody, ktoré máme. Zdieľať by sa mohla aj technológia. Chceme dať šancu ostatným vývojárom, aby získali prístup na tento fantastický trh a aj prístup k hráčom. Chceme im pomôcť ako najlepšie vieme."
Zatiaľ Quantic Dream po odchode Sony vydáva svoje pôvodne PS3 a PS4 tituly na Epic Games Store a uvidíme, kam sa pohne ďalej a čo vlastne ohlási.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 290
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >