Gamescom 2019: Trine 4: The Nightmare Prince |
Trojica hrdinov sa vracia v plnej sile. Dokážu prilákať stratených hráčov?
Po problematickom vývoji tretieho dielu Trine si vývojári z Frozenbyte chcú napraviť reputáciu a Trine 4: The Nightmare Prince prinášajú naspäť v 2.5D podobe. V októbri sa hráči môžu tešiť nielen na najnovšie pokračovanie obľúbenej puzzle plošinovky, ale dočkajú sa aj kompletnej edície Trine: Ultimate Collection, v ktorej nebudú chýbať predchádzajúce tri hry.
Tretí diel Trine bol sérii takmer osudný, keď ho poznamenali komplikácie s vývojom, ťažkopádne ovládanie na Nintendo Switch a nepopulárne rozhodnutie preniesť hru do 3D. Chyby sa odrazili na predajoch a sérii hrozil koniec. Na Gamescome nám však vývojári ukázali, že Trine je značka, pre ktorú sa oplatí bojovať a svoje odhodlanie nám predviedli v dvoch leveloch.
Čarodejník Amadeus, rytier Pontius a zlodejka Zoya sa musia znovu spojiť, aby zachránili princa Seliusa, ktorý nechtiac vypustí príšery zo svojich snov do reality. Dvaja vývojári nám v co-op režime predviedli, ako sa s monštrami vysporiadať a v dynamickom súboji predviedli akčnejšie aspekty hry. V ich podaní hrdinovia lietali z jednej strany na druhú, čarodejník vytvoril kocky, hodil ich do príšer, rytier držal obrannú pozíciu a vytvoril si akúsi kópiu svojho štítu a Zoya si nepriateľov podala z výšky na platformách. Cieľom bolo odraziť nepriateľov a následne sledovať zlovestnú gigantickú ruku, ktorá si uchmatla roztomilého tuleňa.
Znovu sme tak videli prepracovaný dizajn levelov v nádhernej rozprávkovej grafike, na akú sme v sérii zvyknutí. Vývojári nám predviedli, ako by mali akčné sekvencie vyzerať v ideálnom prípade. Tú menej dynamickú a o to logickejšiu časť sme si už mohli vyskúšať sami na konzolách Nintendo Switch. Hra nás oboznámila s ovládaním Amadeových základných schopností, vďaka ktorým viete pracovať s prostredím tak, aby ste sa dostali aj do menej dostupných miest. Tvorcovia nám ukázali aj strom schopností, no v krátkom deme sme si stihli vyskúšať len tie základné, ako je tvorba kociek a plošín a ich manipulácia v spojení s prostredím. V zamrznutej krajine sme si dopomohli vlastnosťami snehu a zľadovatených plôch.
Na Gamescome mali vývojári za cieľ nám predviesť, ako sa im podarilo prepracovať súbojový aspekt hry a ich krásny svet, ktorý hýri farbami. Novinárom však poskytli málo času na vlastné objavovanie všetkých vlastností hry, a tak pre nás Trine 4 ostáva stále trochu záhadou. Uvidíme, ako sa im okrem ľadu podarilo využiť všetky elementy aj fyzikálne hračky, aby vytvorili pútavé hádanky s viacerými prístupmi k riešeniu. Samozrejme, že sme dostali sľuby, že všetko bude väčšie a krajšie. No okrem farebného pozlátka a pokusov k návratu ku koreňom očakávame aj prípadné novinky, ktoré udržia sériu relevantnou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: Modus Games / Frozenbyte Štýl: Arkáda
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|