Gamescom 2019: Protocore ponúka vesmírnu prestrelku proti umelej inteligencii |
Herné akcie už dlho nie sú len o tých najlepších troj-áčkových hrách, ale aj o menších nezávislých projektoch. Samozrejme sme navštívili aj štúdiá, ktoré stoja za práve takýmito hrami, pričom jedna z nich je aj vesmírna strieľačka Protocore.
Herné akcie už dlho nie sú len o tých najlepších troj-áčkových hrách, ale aj o menších nezávislých projektoch. Veľakrát si možno aj väčšiu pozornosť vedia získať práve takéto hry a preto ich určite nemôžeme ignorovať. Nikdy neviete, čo sa môže z na prvý pohľad nenápadného projektu nakoniec vyvinúť. Pochopiteľne sme teda na Gamescome navštívili aj štúdiá, ktoré stoja za práve takýmito hrami, pričom jedna z nich je aj vesmírna strieľačka Protocore. Konkrétne ide o veľmi rýchlu akciu z pohľadu prvej osoby, ktorá chce zaujať práve takýmto štýlom hrateľnosti, no taktiež zasadením a nakoniec aj spracovaním. V hre sa totiž dostávate do postavy, ktorá sa stratila na masívnej vesmírnej lodi. Nie ste však v tomto obrovskom priestore sami. To by mohla byť pozitívna informácia, ak by vám spoločnosť nerobilo niekoľko stoviek nebezpečných robotov.
Pochopiteľne tak nemáte inú možnosť, než sa pustiť do veľkej prestrelky. Na lodi je prítomných viacero druhov zbraní a taktiež nábojov, o ktoré teda nebudete mať núdzu. Hra je však prepletená viacerými mechanikami, ktoré vás brzdia pri ďalšom postupe. Ak sa totiž chcete predrať do ďalšej časti lode, a teda odomknúť ďalšie dvere, ktoré môžu taktiež skrývať aj cenné suroviny, musíte nazbierať dostatočný počet bodov. Tie získavate ako za zničených robotov, tak aj za zbieranie špeciálnych predmetov. Štandardne sú teda veľmi cenné, no môžu byť aj veľmi nebezpečné. Stačí, ak do nich omylom strelíte a do pár sekúnd explodujú. Z približne tridsiatich zbraní si môžete do svojich rúk zobrať vždy dve. Hra teda podporuje obojručnú paľbu, ktorá je výhodou, no vyžaduje si dvakrát takú pozornosť a kontrolu.
Postupné zbieranie bodov ale nie je len pre otváranie bodov, ale aj zlepšovanie vašej postavy. Ďalší postup je tak nutným pre získavanie nových vylepšení a upgradov. Protocore podporuje tiež online kooperáciu až pre štyroch hráčov. Autori sa však pohrali aj s umelom inteligenciou či samotnými úrovňami. Sčasti sa menia každou novou hrou, pričom umelá inteligencia robotov sa má prispôsobovať vašemu hernému štýlu tak, aby boli čo najlepšími súpermi. Nutno podotknúť, že aj tých pár minút strávených s hrou bolo celkom náročných. Nemalo by sa tak stať, že by hra nebola výzvou a to aj vďaka spomínanej AI.
Čím sa autori taktiež pýšia je podpora pre modovanie. Komunita tak má v podstate voľnosť v tvorení nového obsahu do hry či vylepšovania už existujúcich prvkov. Konkrétny dátum vydania zatiaľ nie je známy, no na to, ako hra vyzerá v pohybe, sa môžete pozrieť už teraz. Ako ste si totiž už mohli vyššie všimnúť, z nášho hrania sme vytvorili záznam. Bohužiaľ, hra pravdepodobne bežala na slabšom hardvéri, takže snímkovanie nie je úplne stabilné a má tendenciu klesať. Francúzske štúdio má zatiaľ v pláne priniesť hru len na PC, pričom dátum vydania plnej verzie nie je presne stanovený, no stať by sa tak malo už čoskoro.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 408
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >