Ubisoft: Kapacity serverov Stadie nám umožnia priniesť hry novej generácie, lepšiu AI, viac NPC, či prepracovanejšiu fyziku |
Francúzsky herný gigant patrí k najväčším podporovateľom Google Stadie, kde má ohlásených 6 hier. Teraz vysvetľuje, prečo tomu tak je.
Chcete či nie, Ubisoft patrí k AAA vydavateľom, ktorí sa viac orientujú na inovácie tým, že investujú do nových projektov alebo technológií. Jedným z posledných príkladov je partnerstvo s Googlom ohľadne projektu Stadia, ktorý demonštroval svoju funkčnosť na hre Assassin’s Creed Odyssey.
Do uvedenia Stadie zostáva zhruba niečo cez mesiac s tým, že Ubisoft prehlbil svoje partnerstvo s Googlom a v súčasnosti ide o najväčšieho AAA podporovateľa platformy. Zatiaľ má potvrdených šesť hier: Assassin’s Creed Odyssey, Tom Clancy’s The Division 2, Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, Just Dance 2019, The Crew 2 a Trials Rising. Takéto veci zvyknú sprevádzať vyjadrenia hlavných predstaviteľov spoločnosti. Ubisoft samozrejme nie je výnimkou a výkonný riaditeľ Alain Corre ich nadšenie z novej platformy:
„V minulosti sme sa veľmi skoro zamerali na množstvo nových technológií, napríklad Wii s Wiimote alebo Kinect. Teraz máme pocit, že technológie streamovania a cloudových hier prinášajú do nášho odvetvia niečo navyše. Páčilo sa nám, že spotrebiteľ má viac možností ako konzumovať hry. Či už ide o tradičný nákup fyzickej kópie, online stiahnutie alebo streamovanie, hráčom to dáva viac možností. Vďaka tomu pritiahneme nové kategórie hráčov.
Niektorí ľudia nechcú kupovať fyzický stroj (konzolu/PC) alebo fyzický tovar (konkrétnu hru). Ľudia v niektorých krajinách považujú za pohodlnejšie streamovať hry a na svete je ich veľa. Streamovanie nám teda poskytne dve veci. Prvou je možnosť vytvárať rôzne hry. Vďaka kapacite serverov v cloude budeme môcť priniesť novú generáciu hier počas niekoľkých rokov. Servery pomôžu našim tvorcom vložiť do hier prepracovanejšiu AI, viac postáv, viac NPC. A to bude podľa mňa skutočné zlomové.
A opäť, streaming osloví niektorých ľudí v krajinách, ktoré nikdy predtým neboli schopné konzumovať hry. Takže si myslím, že kombinácia týchto dvoch trhov porastie a tento nápad sa nám veľmi páči. Áno, sme jedným zo silných podporovateľov Stadie, pretože spoločnosť Google je skutočne prvou veľkou spoločnosťou, ktorá vstúpila do vôd cloud gamingu s veľkým tlakom na dosiahnutie vecí a silou, ktorá za Googlom stojí.
Chceme podporiť tento druh iniciatívy. Myslím, že na Stadii máme šesť alebo sedem hier. Veríme, že táto technológia streamovania porastie, je to skutočný začiatok technológie streamovania hier v tomto roku. V minulosti už existovali nejaké snahy, ale neboli také dôležité ani silné, ako je Stadia dnes. Nejaký čas zrejme bude trvať, kým budú zavedené všetky servery, ktoré v každom smere poskytnú plnú podporu v každej krajine. Je to však začiatok niečoho nového.”
Correho slová odrážajú aj slová predstaviteľov Googlu. Dátové servery majú v porovnaní s lokalizovaným hardvérom výhodu v tom, že môžu „získavať“ výkon viacerých serverov pomocou pružného výpočtu, ktorým dokážu pokryť podrobnejšiu fyziku, realistickejšiu AI a podobne.
Prvý pohľad na potenciál Stadie zrejme v tomto ohľade získame s titulom Football Manager 2020. Autori potvrdili, že hra sa bude hrať najlepšie práve na tejto platforme. Vzhľadom na výkon Stadie (rovnako aj príchod nových konzol) je veľmi zaujímavá aj perspektíva budúceho Assassin’s Creed titulu, ktorý môže ponúknuť technické spracovanie ako nikdy predtým.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 358
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >