Microsoft zverejnil nové updaty, ktoré prichádzajú do DX12, špeciálne do raytracing časti. Spúšťajú totiž DirectX Raytracing Tier 1.1, ktorý sa rozšíri oproti pôvodnému. Pribudnú extra shadery do aktuálnych možnosti renderovania raytracingu, pribudnú adaptívne algoritmy na renderovanie lúčov a teda engine sa môže automaticky rozhodovať o kvalite raytracingu podľa aktuálneho výkonu. Pribudnú nové možnosti presnejšieho ovládania raytracingu, čo umožní DXR nové možnosti napríklad na fyziku.
Pribudne DirectX Mesh Shader, čo je nextgen shader na výpočet geometrie, a teda nahradzuje vertext shadery, hull shadery, tessellator a ďalšie funkcie. Ponúkne flexibilnosť a výkon. Doplní do DirectX sampler feedback, ktorý bude zaznamenávať, ktoré časti textúr boli zobrazené a umožní to zlepšiť streaming textúr. Napríklad na načítanie určitej časti kvalitnejšej textúry.
Tieto funkcie už môžu vývojári začať používať a rovno implementovať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 358
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >