Microsoft predstavil nové funkcie DX12 a Raytracingu

pridal saver 4.11.2019 o 21:33 pod software


Microsoft zverejnil nové updaty, ktoré prichádzajú do DX12, špeciálne do raytracing časti. Spúšťajú totiž DirectX Raytracing Tier 1.1, ktorý sa rozšíri oproti pôvodnému. Pribudnú extra shadery do aktuálnych možnosti renderovania raytracingu, pribudnú adaptívne algoritmy na renderovanie lúčov a teda engine sa môže automaticky rozhodovať o kvalite raytracingu podľa aktuálneho výkonu. Pribudnú nové možnosti presnejšieho ovládania raytracingu, čo umožní DXR nové možnosti napríklad na fyziku.

Pribudne DirectX Mesh Shader, čo je nextgen shader na výpočet geometrie, a teda nahradzuje vertext shadery, hull shadery, tessellator a ďalšie funkcie. Ponúkne flexibilnosť a výkon. Doplní do DirectX sampler feedback, ktorý bude zaznamenávať, ktoré časti textúr boli zobrazené a umožní to zlepšiť streaming textúr. Napríklad na načítanie určitej časti kvalitnejšej textúry. 

Tieto funkcie už môžu vývojári začať používať a rovno implementovať.

 





Páči sa mi! (+4)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Steam deck - nonsteam games se... (4)
čus,ako inštalujete non steam hry na Steam deck? n...
|Speňaženie youtube - privyrába... (1)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Diagnostika/oprava rtx (3)
Zdravim, nie je tu niekto z ba, kto sa venuje diag...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29365)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk