World of Warcraft: Shadowlands bližšie predstavuje systém covenantov aj zmeny v systéme hry |
Blizzard po predstavení novej expanzie pre World of Warcraft s podtitulom Shadowlands pokračoval v prezentácii, kde sme sa dozvedeli o novinkách, ktoré hráčov čakajú.
Blizzard po predstavení novej expanzie pre World of Warcraft s podtitulom Shadowlands pokračoval v prezentácii, kde sme sa dozvedeli o novinkách, ktoré hráčov čakajú. Od predstavenia sveta Shadowlands, cez vysvetlenie systému Covenantov, až po zmeny v progrese a odmenách.
Shadowlands
Shadowlands je nový svet, ktorý existuje za závojom reality nášho sveta. Do Shadowlands sú posielané duše mŕtvych, kde ich súdi The Arbiter a na základe svojich činov v živote sú následne poslané do jednej z častí tohoto posmrtného univerza. Na mape tohoto sveta môžeme vidieť, že okrem už predstavených oblastí Bastion, Maldraxxus, Ardenweald a Revendreth je tu ešte miesto zvané The Maw.
Bastion je sídlom Kyrian Covenantu. Duše, ktoré putujú sem, odhodili ťarchu svojich hriechov minulosti a hľadajú v novom svete česť a mravnosť. Je to svetlá, pozitívne vyzerajúca lokalita, úplne odlišná od toho, čo by sme očakávali od sveta s názvom Shadowlands.
Maldraxxus je sídlom Necrolord Covenantu. Je jadrom vojenskej sily Shadowlands, duše ktoré putujú sem, sú duše bojovníkov bažiacich po moci. Nie vždy sú tu ale duše vyslovene zlých postáv, nájdeme tu napríklad dušu Draky.
Ardenweald je sídlom Night Fae Covenantu. Je to tajomný a magický les, miesto odpočinku a znovuzrodenia. Na tomto mieste sa objavil aj Cenarius predtým, ako sa vrátil do sveta živých.
Revendreth je sídlom Venthyr Covenantu. Sem sa dostávajú skazené duše pykať za svoje hriechy, dúfajúc vo vykúpenie. Je to goticky ladené miesto plne temných tajomstiev. Kaelthas našiel svoj koniec práve tu.
Covenanty
Nasleduje bližšie predstavenie systému Covenantov. Sú to štyri najväčšie sily vládnuce v Shadowlands. Majú byť previazané na všetky aspekty novej expanzie, fungujúc ako frakcie, s vlastnou endgame príbehovou kampaňou, odmenami a silami pre hrdinov. Každá z nich má priniesť dva unikátne nové aktívne skilly, jeden z nich bude špecifický pre triedu postáv, druhý spoločný pre všetky triedy. V Covenantoch bude nový progres systém zvaný Soulbind. Tento má byť podobný Artifact systému, ale bez nutnosti grindovať Artifact power. Okrem toho budú v každom Covenante špecifické odmeny vo forme vlastných mountov, armor setov, kozmetických doplnkov (krídla, svätožiare a podobne)
Oribos a The Maw
Oribos je jadrom Shadowlands, kde sídli The Arbiter. Okrem toho, že slúži ako centrum obchodu a politiky v Shadowlands, bude slúžiť aj ako centrálny hub pre všetkých hráčov.
The Maw je väznica pre tie najhoršie duše, sídli tam tajomný The Jailer a platí tam jedno jediné pravidlo: nikto odtiaľ ešte nikdy neušiel. Má podobu obrovského víru. Momentálne sa ale deje niečo, čo spôsobuje, že všetky duše, ktoré prídu do Shadowlands, prúdia priamo do The Maw a tak vír rastie. Shadowlands dôsledkom tohoto prichádza o Animu, energiu, ktoré so sebou prinášajú duše zosnulých. Aká je úloha Sylvanas v týchto udalostiach? Zdá sa, že s postavou The Jailer zdieľajú spoločný cieľ.
Príbehový progres
V týždňoch vedúcich k príchode Shadowlands uvidímem ako Scourge útočí na Azeroth. Vydávame sa k Icecrown a stretneme sa s Bolvarom, ktorý je po boji so Sylvanas nažive a pomáha nám vstúpiť do Shadowlands. Tam sa začne príbehovo lineárny postup, kde budeme postupne prechádzať jednotlivé zóny Shadowlands, pracovať pre vodcov jednotlivých realmov a požičiavať si ich sily. Po dosiahnutí maximálnej úrovne si vyberiete finálny Covenant a začne sa druhá príbehová kampaň. Avšak, ďalšie postavy v Shadowlands budú môcť okamžite zvoliť druhú covenant kampaň, budete mať tiež možnosť levelovať v akejkoľvek zóne, robiť World questy a podobne.
Návrat do The Maw a Torghast, Tower of the Damned, dungeony a raid
Maw bude nová max level lokalita, uprostred sa týči Torghast, Tower of the Damned. Bude to nekonečný rouge-lite dungeon. Vstúpiť bude možné osamote, alebo až v sprievode ďalších troch hráčov. Tu sa budú dať získať nové Anima schopnosti. Okrem toho bolo predstavených osem dungeonov.
Štyri level-up dungeony:
-
The Necrotic Wake
-
Plaguefall
-
Mists of Tirna Scithe
-
Halls of Atonement
Štyri max level dungeony:
-
Spires of Ascension
-
Theater of Pain
-
The Other Side
- Sanguines Depths
Prvý raid bude desať bossový raid Castle Nathria, inšpirovaný Drakulovým hradom.
Profesie, legendárky, level cap a customizácia charakterov
Profesie budu vylepšené, ako príklad sa uvádza vylepšený, menej náhodny crafting. Po pridaní určitých ingrediencií bude možné ovplyvňovať štatistiku výsledného craftovaného predmetu. Zmeniť sa majú aj odmeny z Mythic a Loot truhlíc. Tu sa spomína nezdravé a neuspokojivé RNG, po novom hra bude vyhodnocovať napríklad hráča podľa pvp ratingu, či počtu odohraných dungeonov a na základe hodnotenia dá na výber, akú odmenu chce hráč získať. Legendárne predmety nebudú v Shadowlands náhodné, budú sa dať po splnení určitých podmienok craftovať.
Level cap v novej expanzii bude znížený na 60. Postavy ktoré do Shadowlands prídu, budú začínať s levelom 50, zároveň ale Blizzard chce, aby bol každý level odmenou.
Upravená a vylepšená bude customizácia postáv. Napríklad trollovia a trpaslíci budú mať možnosť tetovania, jaziev, pre nemŕtvych je možnosť, aby im netrčali kosti z tela, pre ľudí pribudne takisto veľa možností.
Nakoniec, každá rasa môže byť v Shadowlands Dark Knight.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 317
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >