Analýza Crytekovského raytracingu |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na aplikáciu raytracingu od Cryteku. Ten ho zapracoval do svojho Cryenginu, ale minimálne zatiaľ bez hardvérovej podpory na RTX kartách. Je to kompromisné riešenie, kde niektoré veci renderujú realtime, iné sú predpripravené. Ukázali to zatiaľ len na statickej scéne a je otázne, ako to pôjde v dynamických scénach s pohyblivými objektmi, kde je spracovanie raytracingu náročnejšie.
Napriek tomu, že Crytek nepoužíva akcelerované jednotky na RTX kartách, ide to na týchto kartách rýchlejšie ako na AMD. Tie tu tento typ spracovania výpočtov brzdí viac a RX 5700XT je nižšie len pri úrovni RTX2060.
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 394
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 86
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >