Ako vyzerali devkity Playstation konzol? |
Fotky PS5 devkitu obleteli herný svet a pri tejto príležitosti sa pozrime, ako vyzerali dev kity predchádzajúcich konzol.
Devkit pripravovanej PS5 konzoly sme už videli na niekoľkých leakoch. Nedávno sa dokonca prvýkrát na fotke objavil aj nový Dualshock 5. Nie každému je však jasné, že devkit väčšinou nemá finálny dizajn konzoly. Hlavne pred vydaním novej konzoly nie je ešte pri skladaní devkitov finálny dizajn ani k dispozícii a preto vyzerajú inakšie ako bude vyzerať konzola pri vydaní. Pri PS5 devkite to nebude iné.
PlayStation 5 devkit
Finálny dizajn si Sony necháva na špeciálne predstavenie konzoly, ktoré bude zrejme v tomto prípade niekedy na jar alebo na E3, keďže konzola má vyjsť na jeseň. Do tej doby si s nami poďte pripomenúť, ako vyzerali devkity predchádzajúcich PlayStation konzol, aby sme vám ukázali rozdiel medzi hardvérom, ktorý používajú vývojári a tým, ktorý sa dostane k vám domov.
PlayStation 4 devkit
V prípade PS4 bol devkit podstatne väčší, v porovnaní s PS5 a mal aj skromnejšie odvetrávanie. PS4 dev kit sa podobá pôvodnej konzole Xbox na steroidoch a vôbec neodrážal ostrý dizajn a ikonický svietiaci prúžok, s ktorým konzola napokon prišla.
PlayStation 3 devkit
Škaredý videorekordér. Aj tak nadávali hráči dev kitu PS3, ktorý vôbec nepripomínal konzolu. Našťastie si Sony z jeho dizajnu do finále nevzalo nič. PlayStaton 3 napokon prišla s ikonickým zaobleným puzdrom, ktoré bolo najprv väčšie a neskôr sa dočkalo dokonca dvoch redizajnov vo variácii PlayStation 3 slim a PlayStation 3 super slim.
PlayStation 2 devkit
Jediný dev kit, ktorý vyzerá takmer rovnako ako finálna konzola, je PlayStation 2 dev kit. Sony dizajn finálnej konzoly odvodilo od nástrojov pre vývojárov s rozdielom, že k používateľom sa dostala menšia "krabička". Pôvodný devkit bol oveľa väčší, pretože v čase jeho návrhu nebolo možné napchať hardvér do tak malej skrinky, akou PlayStation 2 napokon bola.
PlayStation devkit
Pre pôvodnú PlayStation použila spoločnosť Sony systém, ktorý sa pripájal k štandardnému počítaču s Windowsom namiesto toho, aby vyvíjala vlastný hardvér. Ideou bolo, že PC vývojári mohli využiť svoje skúsenosti s tvorbou hier na vytvorenie titulov pre debutovú konzolu od Sony. Tento fakt zefektívnil celý proces v porovnaní s konkurenciou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 111 zobraziť viac článkov >