Ak si myslíte, že Stalker bude geniálny, tak ste ešte nevideli Boiling Point (Xenus). XenusHQ práve zbežne zverejnili rozsiahle možnosti hry a naozaj je to viac, ako dosť (skoro ako GTA v džungli). V hre sa dostanete do juhoamerickej džungle na obrovskej rozlohe 25x25 kilometrov. Tu sa budete pohybovať a žiť pokým nenájdete svoju stratenú sestru. Čaká vás plynulá zmena dňa a noci (jeden deň trvá okolo 7-8 hodín, čo je najviac z herných RPGéčiek), nebudú chýbať realtimeové tiene, fyzika, zničiteľné budovy, deformovateľné plechy na vozidlách (tých bude naozaj dosť, autá, lode, helikoptéry...). So zmenou dňa a noci prichádza aj únava postavy, ktorú budete môcť nechať prespať a to hodinu, 8 hodín, do polnoci, do rána atď. Spať budete môcť, kde len chcete. RPG parametre budú rozsiahle a budú sa zvyšovať podľa toho, ako danú vlastnosť využívate a znižovať, ak ju nevyužívate. Žiadne skilly ani levely, len prirodzené stúpanie a klesanie skúseností. Napríklad plávanie, beh, streľba atď. Z interaktivity budete môcť prehľadávať oblečenie, skrine, kufre áut. Veci, ktoré nemôžete použiť, môžete zobrať a hodiť, veci, ktoré budete potrebovať budú automaticky uložené do inventára (ak ich ešte unesiete). Čo sa týka zbraní, budete môcť nosiť len toľko, koľko unesiete a niektoré zbrane budú upgradovateľné, napríklad o ďalekohľad, tlmič a rôzne ďalšie možnosti. Čo sa týka vozidiel, budú zničiteľné, budú sa na nich dať rozstreliť pneumatiky a budú potrebovať aj dotankovať. Zo špeciálnych vecí budete na misiách používať foťák na dokumentovanie činností nepriateľov, smerový mikrofón na nahrávanie rozhovorov nepriateľov, nebude vám chýbať ani mobil, zaujímavosťou budú fosforeskujúce hodinky (aby ste vedeli koľko je hodín) a samozrejme baterka, keďže noci sú v džungli naozaj temné (jedine dediny a niektoré cesty sú osvetlené). Ako v pravej džungli nebudú chýbať ani dravé zvery ako jaguár, rôzne vtáky, ryby (hlavne pirane :) a potešia aj motýle. Zvieratá budete môcť loviť a potom predávať rôznym NPC postavám (možno aj jesť). Každá NPC postava bude mať svoje vlastné záujmy, svoju prácu, budú chodiť domov, spať, budú sa skrývať pred dažďom, streľbou atď. Budete s nimi môcť komunikovať, vymieňať rôzne veci alebo získavať informácie. V hre budú rôzne gangy/skupiny (policajti, banditi, mafia, guerrila, CIA a indiáni), pre ktoré budete plniť misie a budete s nimi mať rôzne vzťahy podľa toho komu pomôžete, proti komu sa postavíte. Dokonca budete mať neskôr moc postaviť určité strany proti sebe. Vzhľadom na rozsiahlosť prostredia nechýba mapa, ktorá sa vám bude postupne, ako prechádzate prostrediami odkrývať. Pre rýchly transport budete môcť používať rôzne vozidlá. Na všetky typy však bude vodičák. Buď si spravíte alebo niekomu ukradnete, rovnako aj autá môžete kúpiť, predať a aj ukradnúť. Prípadne sa budete môcť zviezť taxíkom alebo autobusom. Hra bude mať veľmi rozsiahle možnosti. Jedine by ešte do vydania hry mohli vylepšiť grafiku, ktorá nie je zlá, ale pár moderných DX9 efektov by sa jej veľmi zišlo. Prípadne aj niektoré modely by mohli zdetailniť. Hra má vyjsť na jar 2005.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Atari / Deep Shadows Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|