Pohľad na aktuálny stav raytracingu |
Digital foundry sa bližšie pozrelo na aktuálny stav raytracingu v hrách. Práve je to 18 mesiacov odvtedy ako Nvidia predstavila a rozbehla túto funkciu. Teraz ju postupne začne aplikovať AMD a Intel a sľubujú ju aj nové konzoly.
Ale nerozbehla len to, veľmi dobre sa formuje aj DLSS, kde AI upscaling sa stále vylepšuje a rovnako sa do stále viac hier dostáva Variable Rate Shading pre zrýchlenie framerate. VRS dostanú aj ďalšie AMD karty a nové konzoly.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 76
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 104
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 92
- Článok: Xiaomi 15 Ultra 57
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 65
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 15
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 42 zobraziť viac článkov >