Raytracingová firma Localray hovorí, že spolupracuje s jednou z konzolových firiem |
Localray, firma orientujúca sa na raytracing, v interview hovorí, že spolupracuje s jednou z vedúcich konzolových spoločností na zapracovaní svojho systému zapracovania raytracingu.
Je otázne, koho myslia, keďže oni pracujú hlavne na softvérovom a nie hardvérovom raytracingu (vedia však využiť aj hardvér). Funguje však aj na mobiloch a môže to znamenať, že spolupracujú s Nintendom, kde by aplikácia bola zaujímavá. Eventuálne so Sony, ak potrebuje pomôcť so zapracovaním raytracingu do PS5.
Samozrejme, nie je to plne realtimeový raytracing, ale snaha o čo najrýchlejší raytracing pri najnižšom výkone. Rovnako zapracovanie je jednoduché, kde sa preberie len materiál na objekt, ktorý v sebe má raytracingové efekty. Teda v podstate základný shaderový raytracing, ktorý ukazuje aj Reshade, ale tu s optimalizáciami a priamo zapracovaný v scéne, nie dodatočne.
Systém majú momentálne zapracovaný v Unity a práve hra s týmto raytracingom by mala vyjsť koncom roka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 394
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 86
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >