Raytracingová firma Localray hovorí, že spolupracuje s jednou z konzolových firiem |
Localray, firma orientujúca sa na raytracing, v interview hovorí, že spolupracuje s jednou z vedúcich konzolových spoločností na zapracovaní svojho systému zapracovania raytracingu.
Je otázne, koho myslia, keďže oni pracujú hlavne na softvérovom a nie hardvérovom raytracingu (vedia však využiť aj hardvér). Funguje však aj na mobiloch a môže to znamenať, že spolupracujú s Nintendom, kde by aplikácia bola zaujímavá. Eventuálne so Sony, ak potrebuje pomôcť so zapracovaním raytracingu do PS5.
Samozrejme, nie je to plne realtimeový raytracing, ale snaha o čo najrýchlejší raytracing pri najnižšom výkone. Rovnako zapracovanie je jednoduché, kde sa preberie len materiál na objekt, ktorý v sebe má raytracingové efekty. Teda v podstate základný shaderový raytracing, ktorý ukazuje aj Reshade, ale tu s optimalizáciami a priamo zapracovaný v scéne, nie dodatočne.
Systém majú momentálne zapracovaný v Unity a práve hra s týmto raytracingom by mala vyjsť koncom roka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 77
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 104
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 92
- Článok: Xiaomi 15 Ultra 57
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 65
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 15
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 42 zobraziť viac článkov >