Vulkan API už podporuje raytracing |
Kronos group predstavila podporu raytracingu vo Vulkane, pridáva ako plne hardvérový raytracing s Nvidia podporou, tak aj shaderový.
HARDWARE > NOVINKY >
Kronos group predstavila podporu raytracingu vo Vulkane, pridáva ako plne hardvérový raytracing postavený na Nvidia RTX štandarde, tak aj shaderový pre karty bez hardvérovej podpory. Podporu okrem Nvidie však budú rovno mať aj AMD a Intel karty, keď prídu.
Ponúkajú pre vývojárov už známe raytracing API funkcie podobné DirectX Raytracing, ale pridávajú aj novú funkcionalitu, ktorú zatiaľ DirectX nemá. Aj keď tam tiež prichádzajú novinky, ktoré budeme počuť v ich prezentácii zajtra.
Obrázok nám ukazuje zapracovanie Vulkan raytracingu vo Wolfenstein: Youngblood
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 76
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 104
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 92
- Článok: Xiaomi 15 Ultra 57
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 65
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 15
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 42 zobraziť viac článkov >