Prečo sa Valve vzdalo vývoja Half-Life 3?

Síce sme sa dnes dočkali novej hry z Half-Life univerza, ale tá je prequelom, a tak stále nevieme, ako sa príbeh nakoniec uzavrie. Avšak vývojári z Valve nám aspoň prezradia, prečo je tomu tak.

pridal DeCain 23.3.2020 o 21:16 pod hry
Prečo sa Valve vzdalo vývoja Half-Life 3?

HRY > NOVINKY >

Dizajnér Valve Robin Walker a art dizajnér Tristan Reidford prezradili, že v priebehu rokov sa Valve opakovane pokúšalo pokračovať v príbehu tam, kde skončilo Half-Life 2: Episode Two.

,,Half-Life bola od začiatku značka, kde sme sa snažili riešiť zaujímavé kolízie technológie a umenia, ktoré sa v danej dobe ukazovali. Pôvodný Half-Life bol pokusom rozprávať zaujímavejšie príbehy v FPS hrách, zatiaľ čo Half-Life 2 sa sústreďoval na postavy a prvky založené na fyzike. Obidve epizódy Half-Life 2 potom predstavovali príležitosť „vybudovať ešte lepší“ Half-Life 2 pomocou skúseností získaných počas vývoja originálu. Keď však nastal čas začať pracovať na tretej epizóde, nikto nemohol prísť s jednotiacim nápadom, ktorý mal ďalší Half-Life charakterizovať."

Viacero tímov vo Valve sa pokúšalo v nejakej podobe oživiť značku, ale nič z toho sa nadlho neuchytilo. Robin Walker váhal prezradiť podrobnosti o týchto projektoch, poukázal však špeciálne na jeden produkt týchto pokusov. V roku 2017 dlhoročný spisovateľ Valve Marc Laidlaw uverejnil príbeh, ktorý mal byť pokračovaním príbehu Half-Life 2 po Episode Two. V tom čase bol Walker prekvapený, keď videl napísaný príbeh, pretože sa interne nikdy nerozhodovalo o ukončení Half-Life 2: Episode Three alebo Half-Life 3.

Nakoniec sa Valve rozhodlo urobiť Half-Life: Alyx, pretože si vývojári konečne našli svoj ,,technologický problém, ktorý potrebuje umelecké riešenie" - virtuálnu realitu. Práve počas vývoja Alyx sa potom vývojári ocitli v polohe, kedy znova naplno debatovali a riešili lore celého Half-Life univerza.

"V priebehu vývoja sa objavili malé príbehy, kúsky lore, ktoré nám potom pomáhali so samotným herným dizajnom. Bolo skutočne zábavné takto pracovať a existuje celá tona týchto zábavných maličkých nápadov, ktoré sa za posledné tri roky nahromadili. Myslím, že to bude skutočne vzrušujúce na základe toho napredovať.“

Teraz, keď je Half-Life: Alyx konečne vonku, Valve sa oficiálne vracia do sveta Half-Life. A hoci pri Valve nie je namieste si tak skoro po vydaní niečo sľubovať, dúfajme, že je na ceste viac Half-Life projektov.


Zdroj: kotaku.com



Páči sa mi! (+8)







PC
VR
Oculus Rift
PC VR

Vývoj: Valve / Valve
Štýl: Akcia
Dátum vydania: 23. marec 2020
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Aké máte očakávania od gta vi?... (5)
chcel by som vedieť čo očakávate od tejto videohry...
|Trofeje v kingdom come 2 (0)
Ahojte,vie mi niekto poradiť prečo nemôžem zo zabi...
|Zvuk vo hrách (5)
ahojte,priatelia. mám otázku. vo hre zaklinač 3 al...
|Upgrade budget gpu (14)
Zdravím, chcel by som poradiť ohľadom novej grafik...
|Mfg+freesynch geek problém (5)
čus,mám Nvidiu s MFG a monitor s FreeSynch.Nastáva...
|Pochváľte sa svojím herným str... (286)
Ako hardwareového nadšenca ma napadlo vytvoriť vlá...
|Sector hraje ... (124706)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Screenshots (62112)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Playstation 5 (1836)
Playstation 5 fórum - Všetko týkajúc sa tejto plat...
|Must see (41747)
Su veci ktore sa slovami opisat nedaju a preto pat...
|Svet, ukrajina, vojny ... (37218)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk