Epic pridal do Unreal enginu podporu Xbox Series X a PS5, finalizoval raytracing |
Vývojári už môžu začať portovať svoje hry na nové konzoly.
SOFTWARE > NOVINKY >
Od verzie 4.25 už Unreal engine podporuje aj Xbox Series X a PS5 konzoly. Vývojári tak môžu pripravovať svoje hry na vydanie na nové konzoly. Zatiaľ však ide len o úvodnú podporu a postupne bude Epic vydávať ďalšie updaty s optimalizáciami, fixami.
Zároveň so 4.25 verziou vypustili aj Niagara systém na vizuálne efekty, ako aj vylepšenia do ich Chaos fyzikálneho a deštrukčného systému, zlepšenia shadingu, zvuku a ďalšie doplnky. Pribudla aj podpora Hololens 2.
Zapracovanie raytracingu je už rovnako finalizované s tým, že ďalšie funkcie ešte budú pribúdať.
Kompletné detaily o novej verzii nájdete tu.
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové mega zľavy 9
- Prvé ukážky z playtestu nového Battlefieldu 112
- Radeon RX 9070 a RX 9070 XT karty dostali recenzie 120
- Kingdom Come: Deliverance 2 si už vďaka modu môžete na PC zahrať v pohľade z trete 64
- Porovnajme si, kam sa GTA V posunulo za 12 rokov 41
- Radeon RX 9070 a RX 9070 XT sú už v predaji 102
- GTA V Enhanced Edition je dostupné na PC 43
- HBO finalizuje obsadenie ďalších postáv do Harry Potter seriálu 132
- RECENZIA: Age of Mythology: Retold - Immortal Pillars 12
- GTA V porovnanie Legacy a Enhanced edície na PC 28 zobraziť viac článkov >