Epic pridal do Unreal enginu podporu Xbox Series X a PS5, finalizoval raytracing |
Vývojári už môžu začať portovať svoje hry na nové konzoly.
SOFTWARE > NOVINKY >
Od verzie 4.25 už Unreal engine podporuje aj Xbox Series X a PS5 konzoly. Vývojári tak môžu pripravovať svoje hry na vydanie na nové konzoly. Zatiaľ však ide len o úvodnú podporu a postupne bude Epic vydávať ďalšie updaty s optimalizáciami, fixami.
Zároveň so 4.25 verziou vypustili aj Niagara systém na vizuálne efekty, ako aj vylepšenia do ich Chaos fyzikálneho a deštrukčného systému, zlepšenia shadingu, zvuku a ďalšie doplnky. Pribudla aj podpora Hololens 2.
Zapracovanie raytracingu je už rovnako finalizované s tým, že ďalšie funkcie ešte budú pribúdať.
Kompletné detaily o novej verzii nájdete tu.
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Mega zľavy začínajú 34
- Čínske ceny RTX 5080 a RTX 5090 naznačujú, čo môžeme v tejto oblasti čakať 285
- Sector vám želá veselý Silvester a šťastný Nový rok 83
- Najväčšie hry naplánované na rok 2025 78
- RECENZIA: Flight Simulator 2024 27
- Digital Foundry vyhodnotili hry s najlepšou grafikou tohto roka 119
- Hry v roku 2025 74
- Január do PlayStation Plus prinesie veľké mená 43
- Objavil sa záber z preview verzie GTA VI priamo z kancelárií Rockstaru 20
- Rusi stále chcú vytvoriť vlastnú konzolu. Už si priznávajú, že nemôžu konkurovať X 85 zobraziť viac článkov >