Gameloft: Hráte hry? Pravdepodobne viac dôverujete značkám ako nehráči |
Nová štúdia mobilného producenta sa zaoberala dôverov ľudí v značky okolo nás. Vyplynulo, že hráči im veria viac.
Podľa novej správy Gameloft for Brands dôverujú hráči značkám viac než ľudia, ktorí hry nehrajú. Reklamná divízia mobilného vydavateľa zverejnila informácie na základe troch prieskumov, ktoré kombinovali vzorku 80-tisíc hráčov, definovaných ako ľudí, ktorí hrajú hry aspoň raz denne.
V správe sa uvádza, že 56 % hráčov dôveruje spoločnostiam a konkrétnym značkám v porovnaní so 47 % ľudí, ktorí hry nehrajú. Ďalej z prieskumu vyplýva, že hráči slúžia ako zosilňovacie prvky značiek, pričom 57 % z nich uviedlo, že sú dôveryhodným zdrojom rád pre rodinu a priateľov, v porovnaní so 48 % vzorkou nehráčov.
Okrem toho 62 % hráčov uviedlo, že má väčšiu dôveru v sociálne / enviromentálne značky a 58 % z nich dáva prednosť kúpe konkrétnej veci od značky, ktorá ju predáva nielen za účelom zisku. Prieskum tiež hodnotil vnímanie konkrétnych značiek hráčmi, kde sa hodnotili funkčné (robí produkt to, čo má?) a kolektívne výhody (má pozitívny vplyv na spoločnosť?).
Päť najvýznamnejších značiek pre hráčov boli:
- Tesla
- Mercedes-Benz
- BMW
- YouTube
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Mafia: The Old Country vyjde v auguste 52
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 104
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 65
- Článok: Xiaomi 15 Ultra 56
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 41
- GeForce RTX 50: Technológie novej generácie predstavené na Half-Life 2 RTX Remix 28
- PlayStation 5 Digital Edition stúpa cenou na 499 eur 137
- Stalker 2 práve dostal roadmapu pre ďalší štvrťrok 126 zobraziť viac článkov >