Gameloft: Hráte hry? Pravdepodobne viac dôverujete značkám ako nehráči |
Nová štúdia mobilného producenta sa zaoberala dôverov ľudí v značky okolo nás. Vyplynulo, že hráči im veria viac.
Podľa novej správy Gameloft for Brands dôverujú hráči značkám viac než ľudia, ktorí hry nehrajú. Reklamná divízia mobilného vydavateľa zverejnila informácie na základe troch prieskumov, ktoré kombinovali vzorku 80-tisíc hráčov, definovaných ako ľudí, ktorí hrajú hry aspoň raz denne.
V správe sa uvádza, že 56 % hráčov dôveruje spoločnostiam a konkrétnym značkám v porovnaní so 47 % ľudí, ktorí hry nehrajú. Ďalej z prieskumu vyplýva, že hráči slúžia ako zosilňovacie prvky značiek, pričom 57 % z nich uviedlo, že sú dôveryhodným zdrojom rád pre rodinu a priateľov, v porovnaní so 48 % vzorkou nehráčov.
Okrem toho 62 % hráčov uviedlo, že má väčšiu dôveru v sociálne / enviromentálne značky a 58 % z nich dáva prednosť kúpe konkrétnej veci od značky, ktorá ju predáva nielen za účelom zisku. Prieskum tiež hodnotil vnímanie konkrétnych značiek hráčmi, kde sa hodnotili funkčné (robí produkt to, čo má?) a kolektívne výhody (má pozitívny vplyv na spoločnosť?).
Päť najvýznamnejších značiek pre hráčov boli:
- Tesla
- Mercedes-Benz
- BMW
- YouTube
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové mega zľavy 9
- Vivat Slovakia už dostala dátum vydania 121
- Prvé ukážky z playtestu nového Battlefieldu 112
- Kingdom Come: Deliverance 2 si už vďaka modu môžete na PC zahrať v pohľade z trete 67
- Porovnajme si, kam sa GTA V posunulo za 12 rokov 41
- HBO finalizuje obsadenie ďalších postáv do Harry Potter seriálu 133
- RECENZIA: Age of Mythology: Retold - Immortal Pillars 12
- Bolt Graphics predstavili podľa ich slov najrýchlejšiu grafickú kartu vôbec. Má by 65
- Ryzen 9 9950X3D a Ryzen 9 9900X3D vychádzajú a dostávajú recenzie 123
- Google hrozí, že bude musieť oddeliť Chrome, možno aj Android 46 zobraziť viac článkov >