Oživí Ubisoft zrušenú King Arthur hru? Po odchode človeka stojaceho za jej zrušením možno svitá nádej |
Mike Laidlaw svojho času pracoval pre Ubisoft a robil na fantasy hre, ktorú Ubisoft nakoniec zrušil
Mike Laidlaw svojho času pracoval pre Ubisoft a robil na fantasy RPG hre, ktorú Ubisoft nakoniec zrušil. On sám už mal bohaté skúsenosti s tvorbou bohatých RPG svetov, pracoval totiž na Dragon Age hrách. Táto hra sa mala odohrávať v artušovskom Anglicku a mala pracovný názov Avalon. Práce na hre pritom ešte pred zrušením pokračovali veľmi dobre, hra mala dokonca zapracovaný kooperačný multiplayer podobný tomu v Monster Hunter World od Capcomu.
Za zrušením hry stál Serge Hascoët, kreatívny riaditeľ z Ubisoftu, pretože nebol veľkým fanúšikom fantasy žánru a tvrdil, že ak sa má v štúdiu pracovať na takejto hre, musí byť "lepšia ako Tolkien". V snahe o záchranu projektu boli jeho časti použité na iné projekty, jeden mal byť sci-fi a druhý zas rozoberať grécku mytológiu, tieto však Hascoët takisto zmietol zo stola a krátko na to Laidlaw z Ubisoftu odišiel.
Serge Hascoët bol počas svojho pôsobenia v Ubisofte problematickou figúrkou. Nielenže rušil potenciálne zaujímavé projekty, škrtal napríklad vedľajšie ženské postavy v Assassin`s Creed hrách a nakoniec bol nútený zo spoločnosti odísť kvôli problémom so sexizmom a toxicitou na pracovisku. Podľa niektorých bol Hascoët dokonca centrálnou postavou za problémami, ktorým Ubisoft kvôli uvedeným veciam v minulosti čelil.
Po jeho odchode existuje teoreticky nádej, že sa niekto otvorenejší takejto téme hry chopí a pokúsi sa projekt znova naštartovať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 296
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >