Producent zrušeného Ragtag titulu hovorí, že to mohla byť najlepšia Star Wars hra doteraz

Titul bol vo viacerých častiach takmer dokončený, no po 2 rokoch vývoja sa dočkal zrušenia. Teraz do udalostí vďaka producentovi hry vidíme o niečo viac.

pridal Gam_er 13.8.2020 o 13:53 pod hry
Producent zrušeného Ragtag titulu hovorí, že to mohla byť najlepšia Star Wars hra doteraz

HRY > NOVINKY >

Amy Hennig odišla z Naughty Dog, kde pracovala na sérii Uncharted. Jej novým pôsobiskom bolo EA, konkrétne štúdio Visceral, kde dlhý čas s tímom pracovala na novej Star Wars hre. Ako už iste viete, ambiciózny a očakávaný projekt bol napokon zrušený a štúdio zatvorené. Po istom čase, keď emócie opadli, sa dozvedáme nové informácie o hre s kódovým označením Project Ragtag. 

Charakter hlavnej postavy bol prirovnávaný k niečomu medzi Robinom Hoodom a Star Lordom. Mala byť dobre formovaná a vo výsledku malo ísť o postavu, ktorú by si hráči obľúbili. Tak postavu popisuje producent Zach Mumbach, ktorý bol veteránom v štúdiu Visceral. Vývoj bol už v začiatkoch problematický, pretože po Battlefield Hardline si v štúdiu nemali ani čas vydýchnuť a hneď bol na ich pleciach nový, obrovský projekt:

"Načasovanie bolo divné. Pripadalo mi to ako hej, máme štúdio s vlastným enginom, ktoré vyrába skutočne kvalitné singleplayer hry, ako séria Dead Space, tak vezmeme toto štúdio, presunieme ich na Frostbite engine a chceme od nich novú Battlefield hru. Bolo to divné, ale pochopil som to a v štúdiu som zostal. Mali sme tu však veľa odborníkov na singleplayerové príbehové hry, ktorí odišli. Niektorí z nich išli do Crystal Dynamics, kde pracovali na Avengers hre. 

Potom sme najali veľa expertov na multiplayerové hry, aby nám pomohli s Hardline. Takže sme vlastne vymenili ľudí, ktorí boli skvelí v singleplayerovkách, za odborníkov na multiplayerovky, ktorí nám následne pomáhali s tvorbou hry pre jedného hráča. Je to pre mňa trošku ťažké pochopiť. Kto spravil takýto plán? Zrejme tam ani žiadny plán nebol."

Amy Hennig sa viackrát o Mumbachovi vyjadrila s veľkou chválou, pretože v príbehových častiach hry urobil výborné rozhodnutia a zostal profesionálom, aj keď sa ukázalo, že cieľ EA pre tento projekt nebol v súlade s ich vlastným štúdiom:

"Mali sme vedúci tím, ktorý bol z Vancouveru. Do vývoja hry dosť zasahovali. Hovorili nám, čo musíme dodať a čo musíme vystrihnúť. Napriek tomu som si myslel, že máme šancu vyrobiť najlepšiu Star Wars hru, aká tu kedy bola. Možno hru, ktorá sa bude uchádzať o titul hry roka. Myslím, že by sme to aj dokázali. Príbeh, postavy, všetko tu bolo nastavené na úspech. Ale to, čo sme napokon robili, bolo vystavované exekúcii. V čase, keď sa hra zastavila, vnímal Patrick Soderlund z vedenia ako víťaznú hru PUBG. Dokonca vtedy vydali tlačovú správu o tom, že už nikoho nezaujímajú singleplayer hry. Vtedy som si želal, aby s týmto tvrdením prišli tak o 2 roky skôr (Ragtag už bol v tom čase totiž 2 roky vo vývoji, pozn. redakcie). 

Počas tých dvoch rokov bolo natlačených do vývoja Ragtagu nespočetné množstvo hodín. Niekoľko sekvencií bolo takmer dokončených. Krátky klip, ktorý bol zverejnený, mal byť iba špičkou ľadovca toho, čo niekde nedokončené leží na pevnom disku:

"Mali sme veľa gameplayu, ktorý ľudia nikdy nevideli. Mali sme úrovne, ktoré síce neboli hotové, ale k dokončeniu už mali naozaj blízko. Mali sme jednu časť hry, ktorá bola úplne dokončená a doťahovali sme ho práve vtedy, keď bolo štúdio zatvorené. Bolo to ako spojenie Star Wars a Uncharted. V hre ste mohli behať, skákať, vaša postava bola rýchla a pohyblivá. Využívali sme všetky cool súčasti Frostbite enginu, kde nechýbali parádne deštrukcie a akcia.

Po dvoch rokoch prác na hre, ktorá bola vo viacerých častiach takmer dokončená, muselo byť zrušenie projektu naozaj frustrujúce. EA medzitým samozrejme zmenilo myslenie a hrám pre jedného hráča prisudzuje väčšiu váhu, čoho dôkazom bolo aj vydanie úspešného Jedi Fallen Order.

Mumbach potvrdil, že hru registruje, ale sám ju ešte nehral. Tvrdí, že bola vyrobená v LA, v jednom z najdrahších miest na výrobu hier. Doteraz však rozmýšľa, prečo Visceral zatvorili. Od tohto momentu odišiel z EA a našiel si miesto na indie scéne, kde robí na hre Airborne Kingdom. 





Páči sa mi! (+5)







Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Speňaženie youtube - privyrába... (0)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Diagnostika/oprava rtx (3)
Zdravim, nie je tu niekto z ba, kto sa venuje diag...
|Chladenie pre amd 9950x - voda... (1)
V pondelok som zobral Ryzen 9950X - podla heureky ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29289)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk