Far Cry Instincts korisť alebo predátor? |
Server Worthplaying.com priniesol interview s herným dizajnérom Patrikom Reddingom o prerábke úspešnej FPS akcie Far Cry na konzoly Xbox. Centrom rozhovoru boli nové vylepšenia týkajúce sa vývoja hlavnej postavy, kladenia pascí a nových možností, ako prežiť na exotických ostrovoch plných nepriateľov. Autori sa pri vývoji Far Cry Instincts riadia pravidlom: „Adaptuj sa alebo zomri.“ a táto myšlienka je prepojená na príbeh. Ten sa točí okolo výskumu hlavného záporáka dr.Kriegera, ktorý žije v domnienke, že sa ľudia odcudzili od prírody. Vyvinie sérum uvoľňujúce zvieraciu stránku v človeku a takéto sérum je podané v neskoršej fáze hry aj hlavnému hrdinovi Jackovi Carverovi, ktorý sa spolu s fotoreportérkou dostal do poriadnych problémov.
Jackovi sa po aplikácii séra vylepšili nielen fyzické schopnosti, ale aj mentálne. Lepšie vidí v noci, môže stopovať protivníkov podľa pachu a zrýchlia sa mu reflexy. Ale ešte predtým, než sa stane predátorom, je však korisťou. V prvých úrovniach Far Cry Instincts sa dostane k slovu hlavne zakrádanie, tiché eliminovanie a pokladanie pascí. Než si Jack ohmatá lepšie zbrane, bude odvádzať pozornosť nepriateľov hádzaním kameňov, aby ich naviedol na napnutý konár, ktorý ich uzemní alebo na nášľapnú mínu. Hra však nebude výhradne zameraná na stealth, bude iba na hráčovi ako využije prostredie vo svoj prospech. Dokonca bude možné prvky stealth a akcie kombinovať. Pri vyostrení situácie sa bude možné schovať a počkať, kým sa všetko naokolo neukľudní.
Opakom prvých úrovní je záver hry. Jack kľudne môže prejsť do ofenzívy a využiť všetky nadobudnuté schopnosti. Vďaka rýchlosti a zraku vletí do tábora pod rúškom noci a rozruší stráže, tie v zmätku začnú páliť aj do vlastných radov. Už Far Cry ponúkal široké pole pôsobnosti pri prechádzaní rozsiahlych prostredí, Instincts ich ešte viacej prehĺbi práve týmito prvkami. Far Cry Instincts nebude využívať žiadne prestrihové scény, všetky rozhovory a udalosti posúvajúce príbeh vpred budú naskriptované a budete ich sledovať z vlastného pohľadu. Súčasťou hry by mal byť aj editor máp.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- AMD oficiálne predstavilo RX 9070 a 9070XT grafické karty 255
- RECENZIA: Tomb Raider IV–VI Remastered 37
- VIDEO : Shrek 5 - filmový teaser 57
- Kingdom Come: Deliverance II dostal mod vylepšujúci nasvietenie 83
- Sony oficiálne znižuje cenu PlayStation VR2 40
- Marcové hry 41
- Assassin's Creed Shadows bol leaknutý, dávajte si pozor na spojlery 49
- Alza spustila nové mega zľavy 1
- EA vydalo zdrojové kódy na Command & Conquer hry, pridalo Workshop podporu a na St 27
- Najvzácnejší koniec Avowed má len 0,2% hráčov na Steame 26 zobraziť viac článkov >
Xbox
Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montreal Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|