Microsoft kúpil Bethesdu! |
Microsoft sa vybral na nákupy a tentoraz otvoril peňaženku trochu viac.
Práve Microsoft a Bethesda ohlásili veľmi nečakanú správu a to pridanie Bethesdy k Xbox štúdiám. Microsoft totiž kupuje ZeniMax Media, vlastníka Bethesdy Softworks.
Získal tak mega značky, ako Wolfenstein, Fallout, Doom, Starfield, The Evil Within, Prey, Dishonored alebo Elder Scrolls, a zároveň aj 2300 zamestnancov v štúdiách, ako id Software, ZeniMax Online Studios, Arkane, MachineGames, Tango Gameworks, Alpha Dog a Roundhouse Studios.
Bude veľmi zaujímavé sledovať, ako sa ich spojenie prejaví navonok, jasné, že Microsoft si tak výrazne rozšíri portfólio vlastných značiek a zároveň hier do Game Passu, ale uvidíme, či budú nové hry vychádzať aj na Playstation. Bola by to pre PS5 konzolu dosť veľká strata, Doom, Fallout, prípadne Elder Scrolls sú veľmi silné značky.
Je jasné, že Microsoftu sa značky a hry zídu, ale nevieme, prečo sa Zenimax rozhodlo predávať. Či pre cenu, ktorá bola 7.5 miliardy dolárov, alebo sa chceli posunúť ďalej a potrebovali veľkého partnera.
Phil Spencer, šéf Xboxu v Microsofte, k tomu hovorí, že s Bethesdou spolupracujú roky a zdieľajú rovnaké vášne a viery. Víta ich do tímu Xbox.
Xbox and @Bethesda have worked together for years. We share similar passions and beliefs. Proud to welcome them to Team @Xbox. Excited how we’ll advance gaming together for players everywhere https://t.co/0BcLULyFYF pic.twitter.com/2aectsejsk
— Phil Spencer (@XboxP3) September 21, 2020
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 45
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >