Je možné, že IO Interactive v budúcnosti upustí od vydávania hier v podobe služieb, ktoré prezentovali v Hitmanovi |
Autori Hitmana si vydávanie v podobe live služby pochvaľujú. Podobný prístup sa však v ich budúcich tituloch už nemusí zopakovať.
Nové Hitman hry boli pomerne veľkým experimentom IO Interactive, kde pôvodný prvý diel bol vydávaný v podobe sezón. Išlo tak o prvú live hru štúdia, s ktorými predtým nemali skúsenosti. Hitman 2 a prichádzajúca trojka expandovali do hier v podobe služieb, aj keď upustili od sezónneho vydávania. Autori teraz hovoria, čo sa za tie roky o hrách v podobe služieb naučili a prečo Hitman 3 nebude obsahovať všetky live aspekty, ktoré mali predchodcovia:
"To, že sme od niektorých live aspektov upustili, môže, ale nemusí byť definitívne. Nechceme povedať, že ide o niečo, čo teraz aplikujeme do všetkých hier, či dokonca ešte rozšírime, ale myslíme si, že to fungovalo v tom, čo sme s Hitmanom chceli robiť.
Výhodou toho bolo, že sme mohli povedať, čo pri vydaní dostanete a čo nie, pretože na hre stále pracujeme a niektoré veci prídu neskôr. Skvelé na hre v podobe služby je, že nám to umožňuje viac spolupracovať s fanúšikmi a komunitou, aby sme ich skutočne počúvali. Môžeme aj trochu experimentovať a zistiť, ako veci fungujú. Kúzlom je to, že keď vydáte hru, dostanete spätnú väzbu, kde potom môžete skutočne vidieť, čo funguje a čo nie. Potom máte rok alebo dva na to, aby ste si z tohto feedbacku vzali čo najviac a na základe tejto živej spätnej väzby hru posunuli ďalej."
Nový Hitman a myšlienka vydať časť obsahu s tým, že ostatné časti prídu neskôr, však ťažili aj zo skúseností, ktoré IO Interactive nazbierali pri Hitman Absolution. Práve Absolution bol ich posledný Hitman, ktorý vyšiel v klasickom štýle:
"Pamätáme si, že sme boli na E3, kde náš herný dizajnér hovoril o tom, ako sme robili Absolution. Hovoril, že hru sme vytvorili ako kufor, do ktorého si všetko zabalíte, pozapínate a umiestnite presne tak, aby to sedelo. Potom si ho beriete na dovolenku, ale zistíte, že sa vám už do tohto kufra nič iné nevojde. Ak sa pokúsite niečo v jeho vnútri zmeniť, celé vám to exploduje a vaše oblečenie môžete baliť nanovo.
Chceli sme preto zmeniť prístup k tomu, ako robíme hry, aby sme veci mohli pridávať alebo pokračovať v jej obsahu. Skončili sme tak pri živom vydaní, ktoré máme teraz. V tom čase bol však tento prístup ku hre pre jedného hráča doslova neslýchaný. Dostali sme tak na to širokú škálu reakcií."
Hitman 3 vychádza 20. januára na PC, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 95
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- RTX 5080 karty sa už objavujú v zoznamoch eshopov 107
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 42
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 92 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: IO Interactive / IO Interactive Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|