Sony hovorí, že odkúpenie Bungie je o multiplatformách a hrách ako službách |
Bungie bude aj pod Sony pokračovať vo vývoji multiplatformových hier v štýle Destiny, teda hrách ako služby.
Šéf hier v Sony Jim Ryan priblížil dôvody, prečo práve kupujú Bungie za 3.6 miliardy dolárov. Chcú ich hlavne pre live služby, ktoré sami nerobia a Bungie je v nich už doma. Môžu sa tak navzájom učiť, pričom Sony ich môže naučiť ako robiť príbehy. Hovorí, že filozoficky, to nie je o stiahnutí Bungie do PlayStation sveta, ale o budovaní veľkých svetov spolu.
Konkrétne Jim Ryan k tomu povedal:
"V prvom rade treba jednoznačne povedať, že Bungie zostane nezávislým multiplatformovým štúdiom a vydavateľom. S Petom Parsonsom, generálnym riaditeľom Bungie, sme sa v posledných mesiacoch rozprávali o mnohých veciach a toto bol jeden z prvých a vlastne najjednoduchší a najpriamejší záver, ku ktorému sme spoločne dospeli. Každý chce, aby si extrémne veľká komunita Destiny 2, nech už je na akejkoľvek platforme, mohla naďalej užívať zážitky z Destiny 2 hry. A tento prístup sa bude vzťahovať aj na ďalšie hry od Bungie. To je jednoznačné."
Zároveň Bungie zasadili do štruktúry mimo PlayStation štúdií a bude samostatné, podobne ako má Microsoft samostatne oddelenú Bethesdu alebo ako bude Activision:
"Bungie bude fungovať samostatne v rámci organizácie Sony Interactive Entertainment a bude pokračovať vo vydávaní na iných platformách. Chápeme, že je to dôležité. Štúdiá sme pôvodne rozširovali organicky, ale v priebehu rokov sme uskutočnili aj niekoľko akvizícií. Či už ide o Naughty Dog, Guerrilla Games, Suckerpunch Productions a najnovšie Insomniac. Chápeme, aké dôležité je dať týmto skvelým organizáciám priestor a nezávislosť a zároveň ich posilniť skvelou podporou, keď a kde je to potrebné."
Čo sa týka dĺžky jednania, Ryan hovorí, že konverzácie mali viac mesiacov:
"Tieto rozhovory prebiehali niekoľko mesiacov a určite predchádzali aktivitám, ktoré sme zaznamenali v tomto roku (odkúpenie Activisionu Microsoftom). Z nášho pohľadu ide o to, čo považujeme za správne pre PlayStation a čo považujeme za správnu vec, aby sme PlayStation posunuli na miesta, kde sme ešte nikdy neboli."
Dodáva, že Sony ide multiplatfromovo, čo sme už mohli vidieť na niekoľkých tituloch. Zároveň to akceleruje ich cenu k live službám.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RTX 5080 karty sú už v obchodoch. Koľko stoja? 232
- RECENZIA: Kingdom Come: Deliverance II 185
- DeepSeek klamal o nákladoch na tréning AI: Skutočné výdavky sú 400-krát vyššie 65
- Netflix naplánoval svoje seriály a filmy na rok 2025 27
- GTA VI cieli na 30 fps na konzolách a bude sa možno predávať samostatne bez GTA On 233
- Objavujú sa prvé problémy s RTX 5090 kartami 149
- Kingdom Come: Deliverance II končí s pekným priemerom recenzií 119
- Recenzie na prvé RTX 5080 karty sú už vonku 196
- Nvidia predstavila špecifikácie RTX 5070 a RTX 5070 Ti 132
- Porovnania výkonu RTX 5080 grafiky 177 zobraziť viac článkov >