Čo sa pokazilo pri vývoji Battlefieldu 2042? |
EA interne so zamestnancami analyzovalo, aké chyby spravili pri novom Battlefielde.
EA priznalo, že Battlefield 2042 nezvládlo a snaží za zistiť kde sa stali chyby. Riešil to v internom meetingu, ktorý bol včera a kde zamestnanci a vedenie preberali stav hry. Diskutovali, čo sa stalo pri vydaní a kde sa to pokazilo, ako aj to, kam budú smerovať Battlefield do budúcnosti.
Laura Miele, šéfka štúdií, hovorila o tom, že je dôležité priznať si chyby a toto je prípad, kedy sklamali očakávania hráčov a aj vlastné očakávania.
Zhrnuli aj to, prečo sa tak stalo:
- Jedným faktorom problémov bol Frostbite engine, ktorý pre svoju starú technológiu prešiel pre Battlefield 2042 veľkými zmenami. Vymenili prakticky všetko s tým, že je to teraz v zásade nový engine. Zabralo to veľa času a následne engine išiel do ostrej hry bez dlhšieho testovania
- Ďalším faktorom je manažment projektu. So všetkými tými novými technológiami, ambíciami a zároveň vývojom počas pandémie, z domu, bol projekt niečo, čo predtým nezažili a zle to celé vyhodnotili.
- Prispeli k tomu aj feedbacky. EA počas bety dostala veľa feedbacku ohľadom chýb a nedotiahnutosti, ale zároveň dostala aj veľa pozitívnej odozvy od hráčov, kde hovorili, že Battlefield sa vrátil, že je to ich Battlefield. Čo im dalo dôveru v tím. Nakoniec však pri vydaní dosiahli historický počet chýb.
- Prvé patche síce pomohli hry a bola stabilná, ale potom sa veci zvrtli. Prekvapivo vyšiel Halo Infinite multiplayer o mesiac skôr. Ten bol veľmi dotiahnutý, bez chýb a rozdiely medzi obomi hrami boli extrémne .
EA si nakoniec problémy rozdelilo do série kategórií a to ako: Chyby a výkon, Game dizajn a funkcie, nesplnenia očakávania hráčov a na plány do budúcnosti.
Prišli na to, že očakávania hráčov pri live službách sa zmenili a nebolo dobré zostať pri štandardoch hier z minulých DICE hier. K tomu absencia scoreboardu, VOIP alebo systém špecialistov hre nepomohli.
Nakoniec sa zhodli, že musia hru upravovať podľa feedbacku hráčov. K tomu už predtým pretransformovali a reštrukturalizovali vývojové tímy pre plynulý vývoj ďalších Battlefield hier. Bude sa na tom podieľať oveľa viac štúdií a celé to bude viesť Vince Zampella. Dáva to nádej do budúcnosti, ale musia to celé dokázať rozumne spojiť a zmanažovať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 111 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|