Redfall bude mať podobný systém kooperácie ako Far Cry |
Len host bude postupovať v progrese kampane, pripojení hráči nie.
Už vieme, že Redfall nie je obdoba Left 4 Dead a podobných jednoduchých kooperácii, ale skôr ho to ťahá do Far Cry štýlu, keďže má aj príbeh a misie. Aj preto bude podobne ako vo Far Cry progres príbehu pribúdať len host hráčovi, ostatní pripojení hráči mu len pomáhajú. Kampaň si budú musieť prejsť sami.
V samotnej hre budú hráči musieť oslobodiť ostrov spod nadvlády upírov. Tým sa podarilo zatemniť oblohu, oddialiť oceán od brehov a z ostrova tak niet úniku. Zostáva len boj.
V interview pre IGN autori hovoria, že veľa práce vkladajú aj do singleplayeru a kooperácia nebude nútená.
„Bolo pre nás veľmi dôležité, že sme umožnili hrať hru v singleplayeri,“ povedal k tomu Harvey Smith. „Vďaka tomu môžete postupovať veľmi pomaly, hrať vlastným tempom, pozorovať veci na diaľku, plánovať, zbierať zásoby, robiť všetky tie veci, ktoré pravdepodobne radi robíte v hre od Arkane."
Zároveň autori dodávajú, že stealth je pre hru dôležitý, aj keď to nie je stealth hra. Hráči sa tak môžu zakrádať a objavovať prostredie, plánovať taktické útoky na nič netušiacich nepriateľov, alebo sa im aj vyhýbať. Dodávajú, že ak budete hrať sólo, prístup bude viac taktický a stealth, ale ak pôjdete v kooperácii, môžete to rozbaliť aj akčne.
„Zakrádať sa alebo bežať na otvorenom priestranstve je len jedna z možností, ktorú budete mať pri objavovaní mesta Redfall. V súlade s tradíciami spoločnosti Arkane budú mať kľúčové lokality viacero vstupných bodov, pričom každý z nich je navrhnutý tak, aby ponúkol inú výzvu.
Najmä keď ide o misiu kampane, máme zoznamy prvkov dizajnu, v ktorých si hovoríme, že vždy musia byť aspoň tri spôsoby ako ju splniť. A tie budú pre hráča znamenať rôzne kompromisy. Tento vchod nie je strážený, ale je zamknutý, má bezpečnostné systémy. Tento vchod je otvorený, ale hliadkujú pri ňom strážcovia. Je tu vchod na streche. A je tu aj iný vchod cez kanalizáciu, ale je tu nebezpečenstvo, napríklad plamene alebo toxické veci, s ktorými sa musíte vysporiadať. To je náš všeobecný prístup k väčšine infiltračných misií."
Všetky hlavné lokality sú previazané s príbehom a s hrateľnosťou, a to aj náhodnými eventmi v štýle Rockstaru.
„Systémy, ktoré sú súčasťou otvoreného sveta, môžu zasahovať do misií kampane a zasahovať do nich spôsobom, ktorý sme v minulosti nepoužili. Ak náhodou plníte misiu v lodenici, môže hra v blízkosti otvoriť psychické dvere do upírskeho hniezda (to nabije energiou nepriateľov v okolí). A ak to budete ignorovať, môže sa stať, že misia lodenice bude teraz zahrnutá do oblasti účinku vytvorenej hniezdom. Zrazu je misia oveľa ťažšia a musíte rozhodnúť - ísť najprv zlikvidovať hniezdo? Alebo len zatnúť zuby a pokúsiť sa poraziť týchto chlapíkov, kým sú super nabití?"
Aj pri takejto udalosti bude záležať od toho, či hráte single, alebo kooperačne. Pri single je najlepšie útočiť najskôr na hniezdo a zlikvidovať ho, ale ak hráte kooperačne, môžete ísť aj proti supernabitým nepriateľom.
Zároveň budete v kooperácii môcť využívať a kombinovať sily jednotlivých postáv.
„Snažíme sa, aby sa schopnosti navzájom zaujímavo dopĺňali a umožnili hráčom vymýšľať zaujímavé stratégie. Nerobili sme to tak, že by sa navzájom prelínali spôsobom „zamkni a pusť" alebo „musíš urobiť toto a potom toto, inak nemôžeš zabiť upíra". Očakávame, že hráči si nájdu skvelé kombinácie, ktoré budú vyhovovať ich vlastným herným štýlom."
Autori tak chcú tak zaistiť, aby sa schopnosti dopĺňali, ale neboli na sebe závislé. Hra nebude nútiť používať špecifické postavy. Všetci sa môžu rozhodnúť hrať aj za jednu postavu, ale to zároveň bude znamenať, že prídu o všetky dynamické rozhovory, ktoré autori pripravili.
Bližšie autori možnosti singleplayeru rozpísali aj v novom blogu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 45
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Samsung predstavil svoje nové vlajkové lode Galaxy S25, S25+ a S25 Ultra 73
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43
- Aké hry roka sme na Sectore vybrali od roku 1999 do roku 2024? 38
- Jedna z najhorších Resident Evil hier chystá svoj návrat v novej verzii 64 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / Arkane Štýl: Akcia / Co-op
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|