Čo ukázala uzavretá beta The Crew Motorfest? |
Ubisoft sa z celých Spojených štátov presúva na ostrov Oahu.
Po The Crew 2 sa Ubisoft sa v The Crew Motorfest rozhodol ísť viac komornejšie a doslova skúsil spraviť konkurenciu Forzy Horizon, respektíve ju rovno vo viacerých veciach odkopíroval. Vybral si prostredie ostrova Oahu, pridal mu festival, rôzne typy vozidiel, playlisty a aj online prepojenie s inými hráčmi. Uzavretá beta, ktorá beží tento víkend, nám to približuje.
Zároveň, čo je dôležité vedieť, hra má stále aj motorky, ale aj lietadlá a lode, medzi ktorými sa môžete hocikedy prepínať, ak ich teda vlastníte.
Totiž to čo, ukázala beta Motorfest, je, že ako základ hry sú tu playlisty, tie si vyberáte a postupne prechádzate a tie vám rovno preddefinujú typy vozidiel a ponúknu preteky. Nakoniec presne tieto playlisty vám hra predstaví na začiatku v štýle úvodov Forzy a budú to japonské tunery, offroady, staré klasické autá, formule a vlastnú kategóriu majú Lamborghini. Plus ďalšie playlisty nájdete následne na mape ako 911 playlist alebo playlist s elektrickými autami. Vždy však už musíte mať kúpené potrebné auto. K tomu sa pridáva množstvo live eventov, ktoré sú časovo obmedzené.
A čo od hry čakať?
Nie až kvalitu ako Forza, ale oproti Crew 1 a 2 sa na ňu hra pekne doťahuje. Autori sa teraz mohli sústrediť na detaily a aj to vidieť. Ostrov je rozsiahly a eventov je dostatok. Ale čo si hneď v úvode všimnete, že hra ide stále výraznejšie po arkádovosti, polovica vozidiel má rovno nitro, nechýbajú tu priamo loopingy alebo je battle royale, do ktorého idete ako lietadlo a následne sa zmeníte na auto. Z menších vedľajších doplnkov nechýbajú fotopasce a na určitých miestach viete aktivovať aj slalom na ceste.
Oproti Forze sú tu naviac motorky, spomínané lietadlá a lode a aj hlavná Car Meet budova, kde sa objavíte a kde sa môžete s vašou postavou medzi autami prechádzať, kupovať s ich. Pritom ak už odtiaľ odídete, vyberáte si jedno zo svojich áut a vydávate sa na ostrov. Samotné ovládanie vozidiel a fyzika nie je zlá, posunula sa vpred oproti The Crew 2 a auto sa správa viac reálnejšie a lepšie precítite jeho pohyb. Samozrejme, nečakajte od toho simuláciu.
Výkonovo na PC nejde hra ideálne, kde síce mi dáva 60 fps v 4K, ale padá aj k 40 fps na RTX 4080, ale zároveň často zatrháva a niekedy máte síce 60 fps, ale 99% frejmov pod 20 fps, čo je zlé. To nie je ani mikrostuttering, ale makrostuttering. Nie je to vôbec ideálne a uvidíme, ako to dotiahnu do finálnej verzie. Ale pre mňa je to veľký pokrok, lebo alpha verzia mi išla 1-3 fps. Zároveň hra aktuálne nemá ani ray tracing a pri tejto grafike by nemala byť tak náročné. Plus nemá DLSS, FSR a ani možnosť neobmedzeného framerate. Je to však beta a tieto veci by vedeli postupne dopracovať. Čo mi viac vadilo, bola častá absencia detailov v prostrediach, špeciálne v meste alebo okolo cesty, ale aj okraje vody sú často len orezané. V prírode to vie vegetácia pekne zaplniť, ale tam tiež niekedy uvidíte neprirodzené nasvietené časti sveta.
Napriek detailom to ako celok vyzerá na pekný prídavok do série racingoviek v otvorenom svete, vylepšuje to The Crew 2 a aj keď nedobieha Forzu, ponúka dostatok zábavy. Zároveň ide svojou ešte viac arkádovou cestou aj s nitrom, prepínaním sa na lietadlá a lode, ale ak vás tie nezaujímavú, viete sa stále sústrediť len na autá, prípadne motorky.
Hra vyjde 14. septembra.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 293
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|