V Naughty Dog sa potichu prepúšťa |
Ďalšie známe štúdio potrebuje znižovať stavy a reštrukturalizovať.
Reštrukturalizácia je slovo, ktoré teraz v hernom biznise počúvame každý deň. Reštrukturalizuje sa celý veľký Embracer, ale aj menší Team17 napríklad. Týka sa to aj štúdií u nás a zväčša to znamená znižovanie stavov. A týka sa to aj obľúbených svetových štúdií. Prišli totiž informácie, že sa prepúšťa aj v Naughty Dog, pričom v štúdiu len tento mesiac prepustili minimálne 25 pracovníkov. Podľa zdrojov Kotaku je štúdio v procese zmenšovania a chce to robiť potichu.
Čo sa týka týchto ľudí, nemali by to byť priamo zamestnanci štúdia, ale skôr ľudia pracujúci ako freelanceri/contractori. Každopádne je to skôr opak toho, čo by sme čakali. Štúdio sa pôvodne chcelo pretransformovať tak, aby dokázalo vyvíjať viac titulov súčasne, čo je dnes v biznise trend. S menším tímom to však nepôjde tak jednoducho. Navyše sme čakali aj to, že pre vývoj The Last of Us multiplayerovky a aj trojky sa bude skôr posilňovať a nie prepúšťať.
Možno to má súvis ale práve s dlho teasovanou multiplayerovkou. Na nej sa pracuje už roky, zožrala veľa peňazí, ale interné hodnotenie v rámci Sony od Bungie nedopadlo dobre. Podľa niektorých zdrojov tak vývoj hry síce nebol zrušený, ale zatiaľ bola uložená k ľadu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Mafia: The Old Country vyjde v auguste 52
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 104
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 65
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 41
- Článok: Xiaomi 15 Ultra 56
- PlayStation 5 Digital Edition stúpa cenou na 499 eur 137
- GeForce RTX 50: Technológie novej generácie predstavené na Half-Life 2 RTX Remix 28
- Stalker 2 práve dostal roadmapu pre ďalší štvrťrok 126 zobraziť viac článkov >