V Naughty Dog sa potichu prepúšťa |
Ďalšie známe štúdio potrebuje znižovať stavy a reštrukturalizovať.
Reštrukturalizácia je slovo, ktoré teraz v hernom biznise počúvame každý deň. Reštrukturalizuje sa celý veľký Embracer, ale aj menší Team17 napríklad. Týka sa to aj štúdií u nás a zväčša to znamená znižovanie stavov. A týka sa to aj obľúbených svetových štúdií. Prišli totiž informácie, že sa prepúšťa aj v Naughty Dog, pričom v štúdiu len tento mesiac prepustili minimálne 25 pracovníkov. Podľa zdrojov Kotaku je štúdio v procese zmenšovania a chce to robiť potichu.
Čo sa týka týchto ľudí, nemali by to byť priamo zamestnanci štúdia, ale skôr ľudia pracujúci ako freelanceri/contractori. Každopádne je to skôr opak toho, čo by sme čakali. Štúdio sa pôvodne chcelo pretransformovať tak, aby dokázalo vyvíjať viac titulov súčasne, čo je dnes v biznise trend. S menším tímom to však nepôjde tak jednoducho. Navyše sme čakali aj to, že pre vývoj The Last of Us multiplayerovky a aj trojky sa bude skôr posilňovať a nie prepúšťať.
Možno to má súvis ale práve s dlho teasovanou multiplayerovkou. Na nej sa pracuje už roky, zožrala veľa peňazí, ale interné hodnotenie v rámci Sony od Bungie nedopadlo dobre. Podľa niektorých zdrojov tak vývoj hry síce nebol zrušený, ale zatiaľ bola uložená k ľadu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 95
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 181
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- RTX 5080 karty sa už objavujú v zoznamoch eshopov 107
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 42
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 21 zobraziť viac článkov >