Autori Half-Life 2 RTX priniesli viac detailov z vývoja |
Plne raytracingový Half-Life 2 sa blíži.
Nvidia podporuje skupinu moderov spojených v Orbifold štúdiu, aby spravili Half-Life 2 RTX a tí práve v interview bližšie opísali, čo všetko v hre menia, ako spolupracujú s Nvidiou. Hru totiž vylepšujú cez RTX Remix nástroj, ktorý automaticky celú hru zobrazí v plnom ray tracingu.
Napríklad spomínajú, ako vylepšujú objekty:
Lamarr, bezzobý a úplne neškodný headcrab, má v Half-Life 2 RTX 49 668 polygónov, v porovnaní s pôvodnou hrou, kde mal 1690 polygónov. To je asi 30-krát viac detailov. Pridaná vernosť sa skutočne používa na to, aby poskytla Lamarrovi fyzický tvar tam, kde pôvodne boli textúry alebo normal mapy.
Ďalším naozaj veľkým objektom ukázaným v traileri bol samozrejme HEV oblek, ten má 95 000 polygónov, čo je nárast o približne 4 000 % v porovnaní s pôvodnými 2 800 polygónmi.
Ide o veľmi detailné modely efektívne vykreslené pomocou RTX Remix, ktorý je veľmi dobrý pri zvládaní tohto druhu high-poly vecí. Vložiť takéto veci do hry nie je veľmi ťažké.
Z iných detailov:
- Valve dalo svoje požehnanie pre Half-Life 2 RTX a je udržiavané v obraze, aj keď nezohráva žiadnu úlohu pri jeho vývoji
- NVIDIA pomáha s technickou podporou (do RTX Remix pridala Parallax Occlusion Mapping po tom, čo ich Orbifold požiadal) a podporou tvorby artu tým, že mentoruje Orbifold v pracovnom postupe PBR/path traced;
- Assety od Valve z Half-Life: Alyx budú použité vždy, keď to bude možné
- Textúry sa prerábajú ručne
- Rozlíšenie textúr materiálov sveta sa zvýši na 4K, zatiaľ čo ostatné textúry budú 2K
- Niektoré animácie budú tiež prerobené
- Väčšina pôvodných modov by mala fungovať aj s Half-Life 2 RTX
- Tím by rád prerobil dve epizódy, aj keď by to boli samostatné projekty, ktoré by sa mali riešiť po dokončení tohto projektu
- Orbifold experimentuje s implementáciou modelu postavy hráča pre odrazy a tiene (Gordon ich v pôvodnej hre nemá), ale stále neprišli na dobrý spôsob, ako to urobiť
- Čo najviac nového obsahu bude spätne portovaného do pôvodného enginu, aby bol kompatibilný s módom Half-Life 2 VR.
Half-Life 2 RTX zatiaľ nemá dátum vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Mafia: The Old Country vyjde v auguste 52
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 104
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 65
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 41
- Článok: Xiaomi 15 Ultra 56
- GeForce RTX 50: Technológie novej generácie predstavené na Half-Life 2 RTX Remix 28
- PlayStation 5 Digital Edition stúpa cenou na 499 eur 137
- Stalker 2 práve dostal roadmapu pre ďalší štvrťrok 126 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Orbifold Studios Štýl: Akcia
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|