Autori Half-Life 2 RTX priniesli viac detailov z vývoja

Plne raytracingový Half-Life 2 sa blíži.

pridal saver 23.10.2023 o 11:12 pod hry
Autori Half-Life 2 RTX priniesli viac detailov z vývoja

HRY > NOVINKY >

Nvidia podporuje skupinu moderov spojených v Orbifold štúdiu, aby spravili Half-Life 2 RTX a tí práve v interview bližšie opísali, čo všetko v hre menia, ako spolupracujú s Nvidiou. Hru totiž vylepšujú cez RTX Remix nástroj, ktorý automaticky celú hru zobrazí v plnom ray tracingu.

Napríklad spomínajú, ako vylepšujú objekty:

Lamarr, bezzobý a úplne neškodný headcrab, má v Half-Life 2 RTX 49 668 polygónov, v porovnaní s pôvodnou hrou, kde mal 1690 polygónov. To je asi 30-krát viac detailov. Pridaná vernosť sa skutočne používa na to, aby poskytla Lamarrovi fyzický tvar tam, kde pôvodne boli textúry alebo normal mapy.

Ďalším naozaj veľkým objektom ukázaným v traileri bol samozrejme HEV oblek, ten má 95 000 polygónov, čo je nárast o približne 4 000 % v porovnaní s pôvodnými 2 800 polygónmi.

Ide o veľmi detailné modely efektívne vykreslené pomocou RTX Remix, ktorý je veľmi dobrý pri zvládaní tohto druhu high-poly vecí. Vložiť takéto veci do hry nie je veľmi ťažké.

Z iných detailov:

  • Valve dalo svoje požehnanie pre Half-Life 2 RTX a je udržiavané v obraze, aj keď nezohráva žiadnu úlohu pri jeho vývoji
  • NVIDIA pomáha s technickou podporou (do RTX Remix pridala Parallax Occlusion Mapping po tom, čo ich Orbifold požiadal) a podporou tvorby artu tým, že mentoruje Orbifold v pracovnom postupe PBR/path traced;
  • Assety od Valve z Half-Life: Alyx budú použité vždy, keď to bude možné
  • Textúry sa prerábajú ručne
  • Rozlíšenie textúr materiálov sveta sa zvýši na 4K, zatiaľ čo ostatné textúry budú 2K
  • Niektoré animácie budú tiež prerobené
  • Väčšina pôvodných modov by mala fungovať aj s Half-Life 2 RTX
  • Tím by rád prerobil dve epizódy, aj keď by to boli samostatné projekty, ktoré by sa mali riešiť po dokončení tohto projektu
  • Orbifold experimentuje s implementáciou modelu postavy hráča pre odrazy a tiene (Gordon ich v pôvodnej hre nemá), ale stále neprišli na dobrý spôsob, ako to urobiť
  • Čo najviac nového obsahu bude spätne portovaného do pôvodného enginu, aby bol kompatibilný s módom Half-Life 2 VR.

Half-Life 2 RTX zatiaľ nemá dátum vydania.





Páči sa mi! (+8)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|P : i5 13600kf, 32gb ram, z690... (0)
Ahojte, predávam PC komponenty, robím upgrade na 9...
|Oled monitor (6)
chystam sa kupit novy monitor a neviem sa rozhodnu...
|Intel i5 10400f + rtx 4070 + 3... (19)
Čavte, viete mi poradiť, čo by bolo potrebné vymen...
|Webová stránka key-wrld (9)
Ahojte, máte niekto skúsenosti s webovou stránkou ...
|Predám 7800x3d (1)
Používané dva mesiace kým som čakal na 9800ku, le...
|Skor ako vyhodis oprav sam ;-) (35)
Ahoj zacala mi blbnut myska presnejsie logitech g ...
|Screenshots (61717)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Sector hraje ... (124317)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (17)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Zverstvá umelej inteligencie (28)
na nete nám vznikajú nové AI videá bez ladu a skla...
|Svet, ukrajina, vojny ... (35537)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk