Autori Half-Life 2 RTX priniesli viac detailov z vývoja |
Plne raytracingový Half-Life 2 sa blíži.
Nvidia podporuje skupinu moderov spojených v Orbifold štúdiu, aby spravili Half-Life 2 RTX a tí práve v interview bližšie opísali, čo všetko v hre menia, ako spolupracujú s Nvidiou. Hru totiž vylepšujú cez RTX Remix nástroj, ktorý automaticky celú hru zobrazí v plnom ray tracingu.
Napríklad spomínajú, ako vylepšujú objekty:
Lamarr, bezzobý a úplne neškodný headcrab, má v Half-Life 2 RTX 49 668 polygónov, v porovnaní s pôvodnou hrou, kde mal 1690 polygónov. To je asi 30-krát viac detailov. Pridaná vernosť sa skutočne používa na to, aby poskytla Lamarrovi fyzický tvar tam, kde pôvodne boli textúry alebo normal mapy.
Ďalším naozaj veľkým objektom ukázaným v traileri bol samozrejme HEV oblek, ten má 95 000 polygónov, čo je nárast o približne 4 000 % v porovnaní s pôvodnými 2 800 polygónmi.
Ide o veľmi detailné modely efektívne vykreslené pomocou RTX Remix, ktorý je veľmi dobrý pri zvládaní tohto druhu high-poly vecí. Vložiť takéto veci do hry nie je veľmi ťažké.
Z iných detailov:
- Valve dalo svoje požehnanie pre Half-Life 2 RTX a je udržiavané v obraze, aj keď nezohráva žiadnu úlohu pri jeho vývoji
- NVIDIA pomáha s technickou podporou (do RTX Remix pridala Parallax Occlusion Mapping po tom, čo ich Orbifold požiadal) a podporou tvorby artu tým, že mentoruje Orbifold v pracovnom postupe PBR/path traced;
- Assety od Valve z Half-Life: Alyx budú použité vždy, keď to bude možné
- Textúry sa prerábajú ručne
- Rozlíšenie textúr materiálov sveta sa zvýši na 4K, zatiaľ čo ostatné textúry budú 2K
- Niektoré animácie budú tiež prerobené
- Väčšina pôvodných modov by mala fungovať aj s Half-Life 2 RTX
- Tím by rád prerobil dve epizódy, aj keď by to boli samostatné projekty, ktoré by sa mali riešiť po dokončení tohto projektu
- Orbifold experimentuje s implementáciou modelu postavy hráča pre odrazy a tiene (Gordon ich v pôvodnej hre nemá), ale stále neprišli na dobrý spôsob, ako to urobiť
- Čo najviac nového obsahu bude spätne portovaného do pôvodného enginu, aby bol kompatibilný s módom Half-Life 2 VR.
Half-Life 2 RTX zatiaľ nemá dátum vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16 zobraziť viac článkov >