Warner Bros. chce svoje najväčšie značky pretaviť do live service hier |
Hry ako služby sú stále obrovským lákadlom pre vydavateľov.
Hry ako služby sú stále obrovským lákadlom pre vydavateľov, aj keď na tom už niektorí pohoreli a iným sa v tejto oblasti nedarí vôbec rozbehnúť, čo je napríklad prípad Sony. Warner Bros. sa ale nevzdáva a Warner Bros. Discovery CEO David Zaslav najnovšie prezradil, že chce najväčšie herné značky spoločnosti pretaviť do live service hier. od toho si vydavateľ sľubuje zvýšenie príjmov po vydaní hier. Týkať sa to má značiek ako Harry Potter, Game of Thrones, DC (teda dnes hlavne Batman) a Mortal Kombat.
Namiesto troch-štyroch PC a konzolových hier vydaných ročne chce mať Zaslav viac live service, free to play a multiplatformových hier s cieľom, aby hráči trávili viac času (a určite aj míňali viac peňazí) na viacerých platformách. Konkrétne k tomu povedal: "V konečnom dôsledku chceme dosiahnuť zapojenie hráčov a monetizáciu v dlhších cykloch a na vyšších úrovniach. Máme špecifické schopnosti. V súčasnosti to využívame pod naše možnosti a vidíme významnú príležitosť na generovanie väčších príjmov po nákupe."
Takéto uvažovanie nie je nič netradičné. Zaslav je človek, ktorý je vo finančných záležitostiach naozaj zbehlý a dokáže generovať vysoké príjmy pri nižších nákladoch, čo predviedol na Discovery (a hlavne TLC). Preto aj z neho spravili šéfa WBD. Ako však ukázal na príklade DC filmov, o obsahu až tak veľa nevie a zdá sa, že ani o tom, aké hry fanúšikovia vyššie uvedených značiek očakávajú. Aby nakoniec napríklad Hogwarts Legacy nebola posledná rozsiahla singleplayerovka z Harry Potter sveta na dlhú dobu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 290
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >