American Truck Simulator ukazuje prepracovanú Kaliforniu |
Autori sa teraz zamerali na prepracovaný Yosemitský národný park.
Kalifornia bola jedným z prvých dvoch štátov v hre American Truck Simulator, od ktorej vydania ubehlo už 8 rokov. V hre je tak už poriadne dlho a autori s SCS Software pomaly začínajú hru modernizovať, pričom začínajú práve od prvých štátov. Aktuálne pracujú na prerábke Kalifornie a teraz nám predviedli, ako bude vyzerať staronový Yosemitský národný park v hre.
Yosemitský národný park leží v drsnom pohorí Sierra Nevada v Kalifornii a ponúka obdivuhodné žulové vrcholy, majestátne vodopády a nedotknutú divočinu. Aj keď to nie je oblasť, cez ktorú bežne môžu prechádzať nákladné vozidlá, autori sa nemohli zaobísť bez toho, aby túto oblasť od základov prepracovali a prispôsobili ju súčasným štandardom kvality. Vďaka tomu si ju budete môcť v hre užiť krajšie ako kedykoľvek predtým.
Jedným z najvýraznejších prvkov, ktorý si určite všimnete, sú nové modely žulových skál, ktoré sa tu prevažne nachádzajú. Tieto nové modely a assety v kombinácii dávajú Yosemitskému národnému parku úplne novú podobu.
Z Modesta do Lee Viningu sa dostanete po ceste CA-120, ktorá vodičom ponúka úchvatné výhľady na prírodné krásy Yosemitského národného parku. Môžete sa zastaviť na niektorom z vyhliadkových bodov, ktoré nájdete v tejto oblasti, vrátane Olmsted Point, Lake Vista Point alebo Rainbow Pool Day Use Area.
S novým prepracovaním prichádza aj požadovaná zmena - v 3. fáze prepracovania Kalifornie budete môcť tento národný park (rovnako ako ostatné) nájsť na mape používateľského rozhrania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 286
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: SCS software Štýl: Simulácia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|