DirectSR Microsoftu bude API, ktoré sa bude napájať na existujúce upscalingy |
Microsoft priniesol viac detailov o svojom DirectSR a upresnil, ako bude fungovať.
Microsoft priniesol viac detailov o svojom DirectSR a upresnil, ako bude fungovať. Nakoniec to bude podobné ako pri ray tracingu, a teda DirectSR nebude nový upscaling, ale jednotné API pre všetky upscalingy cez DirectX. Vývojári tak budú môcť používať rovnaké volanie na všetkých kartách a podľa karty sa automaticky spustí DLSS, FSR alebo XeSS.
Microsoft k tomu napísal:
Sme nadšení, že môžeme predstavil DirectSR, naše nové API navrhnuté v spolupráci s dodávateľmi hardvéru GPU, aby umožnilo bezproblémovú integráciu Super Resolution (SR) do novej generácie hier. Super Resolution je špičková technika, ktorá zvyšuje rozlíšenie a vizuálnu kvalitu v hrách. DirectSR je chýbajúce prepojenie, na ktoré vývojári čakali, keď potrebujú integrovať SR funkcie. DirectSR poskytne plynulejší a efektívnejší zážitok, ktorý sa škáluje naprieč hardvérom.
API ponúkne Super Resolution funkcie viacerých dodávateľov prostredníctvom spoločnej sady vstupov a výstupov, čo umožňuje jedinou kódovou cestou aktivovať rôzne riešenia vrátane NVIDIA DLSS Super Resolution, AMD FidelityFX Super Resolution a Intel Xess.
DirectSR bude čoskoro k dispozícii v Agility SDK ako verejná ukážka, čo umožní vývojárom otestovať ho a poskytnúť spätnú väzbu. Nepremeškajte náš DirectX State of Union na GDC a nahliadnite do toho, ako možno DirectSR použiť s vašimi hrami!
Popritom Microsoft bude mať túto funkciu priamo vo Windows nastaveniach na upscaling celého obrazu systému a budú tam aj nastavenia na jednotlivé aplikácie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 111 zobraziť viac článkov >