Nvidia vydala RTX Global Illumination 2.0 funkciu pre vývojárov |
Vizuál sa znovu posunie vpred.
Nvidia predstavila RTX Global Illumination 2.0, teda funkciu, ktorá dokáže globálne prepočítať nasvietenie a odrazy svetla v celej scéne. Teraz v novej verzii pridávajú nové techniky a to:
NRC - Neural Radiance Cache
SHaRC - Spatial Hash Radiance Cache
DDGI - Dynamic Diffuse Global Illumination
V zásade všetky tieto algoritmy, ktorá majú spraviť scény realistickejšími.
Neural Radiance Cache je AI technika, ktorá používa naučené dáta k tomu, aby spravilo presnejšiu globálnu ilumináciu a zároveň ju spravilo aj rýchlejšie hlavne v náročných scénach.
Spatial Hash Radiance Cache (SHaRC) je technika podobná Neural Radiance Cache, ale bez neurálneho spracovania. Tu ju nahrádzajú AI spatial dáta, a funkcia je tak kompatibilná s každou grafickou kartou s ray tracingom. Nemusí mať AI funkcie.
Dynamic Diffuse Global Illumination je technika, ktorá akceleruje samotnú globálnu ilumináciu v path tracingu ponukou neobmedzenými odrazmi svetla v reálnom čase. Prináša tak viacnásobné odrazy bez offline svetelných máp a predpripraveného svetla. Obraz tak bude realistickejší.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 95
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 181
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- RTX 5080 karty sa už objavujú v zoznamoch eshopov 107
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 42
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 21 zobraziť viac článkov >