Unreal Engine 5.4 vyšiel pre vývojárov a priniesol vyšší výkon a lepšie animácie |
Vývojári už môžu pracovať s 5.4 verziou Unreal enignu.
Vývojári už môžu pracovať s 5.4 verziou Unreal enignu. Ten Epic predstavil na GDC konferencii. Ten priniesol veľké vylepšenia do výkonu, veľký update do Nanite technolológie, kde pribudne tesselacia pre vyššiu kvalitu objektov.
Zaujímavosťou bude Motion Matching, ktorá bude jednoduchou a efektívnou cestou animovania postáv. Je to systém, ktorý bol použitý už vo Fortnite a teraz ho môžu používať všetci vývojári. Neskôr tento rok vydajú aj sample projekt, ktorý prinesie 5000 AAA animácii vytvorených z high-end motion capturingu. K tomu vďaka LEGO Fortnite dostanú autori Control Rig a Sequencer utility. Zároveň framework na procedurálne generovanie dostal tiež veľké vylepšenia.
Čo sa týka výkonu 5.4 verzia Epic sa teraz zameral na výkon renderingu a oveľa ľahšie by teraz autori mali získať 60 fps hry.
Unreal engine 5.4 sa už ukázal aj v prvom videu na Marvel 1943: Rise of Hydra
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 49
- Atomfall dostal recenzie 13
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Resident Evil 9 má priniesť výraznú zmenu série 61 zobraziť viac článkov >