Firmy hovoria, že s vysokými rozpočtami hier môžeme čakať stále viac pokračovaní a menej nových značiek |
Nová značka vždy znamená pre firmy veľké riziko.
Rozpočty veľkých hier sú stále vyššie a diskutovali o tom aj firmy na GDC, kde rovno povedali, že je to s investíciami ťažšie a pri 200-300 miliónových projektoch nemôžu ísť do rizika a preto sa radšej spoliehajú na dobre zavedenú značku, ako skúšať niečo nové. Radšej spravia desať pokračovaní, remakov alebo spin-offov ako jednu veľkú novú značku.
Martin Sibille, ktorý je teraz viceprezidentom Tencent Games, ktorý predtým robil 15 rokov v EA, rovno povedal, že teraz je ťažšie riskovať.
Nakoniec nie je to nič nové, zameranie na pokračovania vidíme už roky a firmy len miestami skúsia niečo nové. A keď aj skúsia, tak je to väčšinou niečo s nižšími nákladmi alebo si na to zaplatia menšiu firmu. Zároveň vždy, keď im nová značka nevyjde, zníži sa ich dôvera v investovaní týmto smerom. Ale pozitívne pre firmy je, že ak jedna z piatich alebo desiatich nových značiek vyjde, už na tom môžu začať stavať novú sériu.
Zároveň teraz, keď posledné dva roky náklady na hry výrazne stúpli, môžeme čakať, že veľkých nových značiek ešte menej.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 111 zobraziť viac článkov >