Firmy hovoria, že s vysokými rozpočtami hier môžeme čakať stále viac pokračovaní a menej nových značiek |
Nová značka vždy znamená pre firmy veľké riziko.
Rozpočty veľkých hier sú stále vyššie a diskutovali o tom aj firmy na GDC, kde rovno povedali, že je to s investíciami ťažšie a pri 200-300 miliónových projektoch nemôžu ísť do rizika a preto sa radšej spoliehajú na dobre zavedenú značku, ako skúšať niečo nové. Radšej spravia desať pokračovaní, remakov alebo spin-offov ako jednu veľkú novú značku.
Martin Sibille, ktorý je teraz viceprezidentom Tencent Games, ktorý predtým robil 15 rokov v EA, rovno povedal, že teraz je ťažšie riskovať.
Nakoniec nie je to nič nové, zameranie na pokračovania vidíme už roky a firmy len miestami skúsia niečo nové. A keď aj skúsia, tak je to väčšinou niečo s nižšími nákladmi alebo si na to zaplatia menšiu firmu. Zároveň vždy, keď im nová značka nevyjde, zníži sa ich dôvera v investovaní týmto smerom. Ale pozitívne pre firmy je, že ak jedna z piatich alebo desiatich nových značiek vyjde, už na tom môžu začať stavať novú sériu.
Zároveň teraz, keď posledné dva roky náklady na hry výrazne stúpli, môžeme čakať, že veľkých nových značiek ešte menej.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 49
- Atomfall dostal recenzie 13
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Resident Evil 9 má priniesť výraznú zmenu série 61 zobraziť viac článkov >