DirectSR upscaling priblížený, fungovať bude ako na GPU, tak aj cez NPU |
V hrách sa upscalingy stávajú štandardom a teraz bude zapracovanie ešte jednoduchšie.
Microsoft mal cez víkend na GDC svoju prednášku o DirectSR, ich zapracovaní upscalingu priamo do DirectX API. Nerobia však vlastný upscaler alebo univerzálny upscaler. Len pripravujú jednoduchšie zapracovanie upscalingu do hier priamo cez DirectX funkcie.
Ten umožní jednoduchú implementáciu upscalingov, ich fungovanie na rôznych grafických kartách. Teda vývojári budú mať veľmi ľahké pridanie DLSS, XeSS alebo FSR, prípadne iných ďalších iných upscalingov. Napríklad aj fungujúcich cez NPU procesor, nie cez GPU. DirectX im vytvorí univerzálnu prípravu všetkých parametrov a následne ich pošle do vybraného systému upscalingu. Podobne to funguje aj pri ray tracingu.
V zásade by to do budúcnosti znamenalo, že upscalingu budú v hrách automaticky a len si v hre vyberiete z tých, ktoré sú kompatibilné s vašou kartou. Nakoniec už teraz sú v takmer každej hre, lebo natívne rozlíšenie je väčšinou príliš náročné.
Microsoft zatiaľ neurčil dátum vydania DirectSR.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 49
- Atomfall dostal recenzie 13
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Resident Evil 9 má priniesť výraznú zmenu série 61 zobraziť viac článkov >