Unreal Engine 5.4 ukazuje zvýšený výkon a nový systém kompilácie shaderov |
Nová verzia enginu zlepšila framerate a pridala aj compiláciu shaderov v pozadí.
HRY > NOVINKY >
Digital foundry bližšie rozanalyzovalo novú verziu Unreal enginu 5 a konkrétne je to už verzia 5.4. Pri nej sa Epic zameral na zvýšenie framerate pre 60 fps hry, aby autori mohli ľahšie dosiahnuť tento framerate na konzolách. Samozrejme, zlepší sa framerate aj na PC a zároveň špeciálne pre PC spravili aj kompiláciu shaderov na pozadí, ak autori nechcú riešiť kompiláciu pred nahraním mapy. Ešte to nie je dokonalé, ale je to lepšie.
Z ďalších hier bude Unreal engine 5 teraz používať Hellblade II, ale zrejme ešte staršiu verziu. Možno, ak to niekedy neskôr updatnú, dosiahnu na Xboxe aj 60 fps.
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 163
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 34
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 45
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42 zobraziť viac článkov >