Square Enix potvrdilo, že FF16, FF7 Rebirth a ani Foamstars nedosiahli očakávané predaje |
Square Enix spúšťa trojročné obdobie svojho reštartu.
CEO Square Enix nie je šťastný z aktuálnych predajov a náležite tomu zmenil stratégiu firmy na multiplatformovú. Totiž ani jedna z ich aktuálnych exkluzivít nedosiahla ciele predaja.
- FF16 síce malo úvodné predaje v súlade s očakávaniami, ale následne už predaj zastal. Od ohlásenia predaja 3 miliónov kusov toto číslo nezmenili
- FF7 Rebirth nedosiahol ani očakávané úvodné predaje. Číslo predajov ešte nezverejnili
- Foamstars rovnako nedosiahol ani úvodné očakávania, rovnako číslo predajov nezverejnili. Aj keď tu skôr čakali počet hráčov, keďže to dali rovno do PS Plus
Square Enix však dúfa, že FF16 dosiahne aspoň predaje 18-mesačného plánu. Ale už sa pozerá dopredu a práve reorganizovala svoje vývojové tímy na 5 konzolových a jeden mobilný tím. Tímy budú teraz viac spolupracovať a sharovať si know-how. Pritom jeden z tímov stále vyvíja Dragon Quest 12.
Akcionárom sa to celé nepozdáva, keďže aktuálny vydavateľský plán firmy je prázdny bez veľkých titulov. Potrvá niekoľko rokov, kým niečo väčšie prinesú. Nakoniec preto si aj firma teraz vyhradila tri roky na "rebootovanie a prebudenie sa".
Hlavne by sa mali pozrieť, či majú čo priniesť na západ, lebo ich značky veľmi západne nevyzerajú. Majú síce zvuk, ale dosť obmedzený dosah. Pri Final Fantasy to vidia stále viac (aj keď tam si za to môžu sami exkluzivitami). Zároveň veľmi ľahkovážne a lacno predali svoje západné firmy a hlavne značky ako Tomb Raider, Deus Ex alebo sa vzdali aj Hitmana a teraz nemajú na čom stavať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 268
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 94
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >