Nvidia ukázala neurálne modely materiálov, ktoré zvyšujú rýchlosť renderigu 12x až 24x |
Nvidia práve zverejnila svoj výskum v neurálnom prepočte materiálov.
Nvidia vo svojich technológiách napreduje a to ako hardvérových, tak softvérových a jednu z ďalších noviniek budú Neural Materials Models. Sú to neurálne modely materiálov, ktoré nahradia shardery, pričom AI to celé vie spracovať 12x až 24x rýchlejšie ako štandardný rendering.
Znamená to, že odlesky a vzhľady materiálov nemusela pracne prepočítavať grafika, ale boli by na to AI funkcie. Výrazne by to zrýchlilo rendering a aj odťažilo grafiku.
Mohlo by to pekne urýchliť aj spracovanie scén aj v hrách, ale je to stále len výskum a nevieme, či to Nvidia niekedy aplikuje, aj do softvéru respektíve rovno do DLSS. Prípadne, ak nie Nvidia, tak teraz po zverejnení výskumu, už môže ísť týmto smerom aj niekto iný.
Podrobne to rozpísali na svojej research stránke.
Zároveň ukázali fVDB projekt, ktorý je zameraný na generatívnej fyzickú umelú inteligenciu s priestorovou inteligenciou. Je to trochu mimo hier, ale možno raz nám takto naučená AI vytvorí celé mesto do hry, alebo pretvorí pretekársku trať do 3D.
Popritom ukázali aj SuperPADL, systém na fyzikálne simulovaných modelov pohybu ľudí v reálnom čase a to aj s jazykovými rozkazmi, vďaka ktorým aj amatér môže vytvoriť animácie aké potrebuje.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 70
- RECENZIA: Frostpunk 2 23
- DPH pôjde budúci rok hore, ako to ovplyvní ceny? 757
- RECENZIA: Test Drive Unlimited: Solar Crown 109
- Nový Battlefield ukazuje prvý koncept, bude umiestnený v modernej dobe 106
- V PlayStation 6 mohol byť aj Intel čip, ale nakoniec sa Sony rozhodlo pre AMD 123
- PlayStation 30th Anniversary Collection predstavená, prídu šedé konzoly a aj ovlád 96
- Akú cenu dostanú 30th Anniversary edície PlayStation produktov u nás? 73
- God of War Ragnarok už odštartoval na Steame 150
- Horizon Zero Dawn: Remastered prichádza, dostal rating 114 zobraziť viac článkov >